«Онлайн-інтенсив для вчительок і вчителів образотворчого мистецтва початкової та середньої школи»
Усього залишено відгуків: 10
Дуже цікаво! Дякую
Організація процесу
Злагодженість комунікації
Актуальність теми
Змістовність програми
Відповідність профстандарту
Гнучкість навчання
Відповідність змісту та обсягу
Практико-орієнтованість
Якість викладання
Доступність матеріалів
Якість матеріалів
Оцінювання та рефлексія
Дуже вдячна Славі та організаторам за можливість пройти цей інтенсив. Хочу подякувати всім лекторам. Дізналася багато цікавого. Отримала нові знання, новий досвід, інструментарій. Також щиро вдячна колегам, з якими працювала в групі і всім, кого довелося чути і просто бачити в зумі. Я рада, що відчуваю себе частинкою нової креативної спільноти.
Організація процесу
Злагодженість комунікації
Актуальність теми
Змістовність програми
Відповідність профстандарту
Гнучкість навчання
Відповідність змісту та обсягу
Практико-орієнтованість
Якість викладання
Доступність матеріалів
Якість матеріалів
Оцінювання та рефлексія
Надзвичайно сподобалася підбірка вебінарів за темами, максимально цікаві матеріали, отримала корисний, позитивний досвід, та натхнення на подальшу роботу, розширила кругозір в плані долучення до мистецької спільноти. Для мене участь у цьому заході це надзвичайно важлива подія, поштовх до впровадження нових методів та способів подачі матеріалів а головне - це нові можливості зацікавити учнів предметом мистецтво!!!
Дуже вдячна всій команді проєкту лекторам і лекторкам, команді PinchukArtCentre, Фонду розвитку та підтримки молодого мистецтва України Слави Фролової, команді EdCamp Ukraine (завдяки їй я дізналася про цей інтенсив) і національній платформі можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»!!!! Успіхів у всіх ваших починаннях!!!
Організація процесу
Злагодженість комунікації
Актуальність теми
Змістовність програми
Відповідність профстандарту
Гнучкість навчання
Відповідність змісту та обсягу
Практико-орієнтованість
Якість викладання
Доступність матеріалів
Якість матеріалів
Оцінювання та рефлексія