Хмельницький національний університет
Хмельницький національний університет – найбільший на Поділлі заклад вищої освіти, який готує фахівців із багатьох галузей знань і проводить навчальну, методичну, наукову та виховну роботу.
Активований
5
Керівник/-иця:
Матюх Сергій Анатолійович
Рік заснування:
1962
Код ЄДРПОУ / ІНН:
02071234
Різновид:
Заклад освіти
Організаційно-правова форма господарювання:
Державна організація (установа, заклад)
Форми підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
- очна / денна
- очна/вечірня
- онлайн-навчання
- мережева
- дистанційна
- дуальна
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (заочна)
- на виробництві
- на робочому місці
Види підвищення кваліфікації:
- воркшоп
- практико-орієнтований мультимедійний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- науково-практична конференція
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- стажування
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Інструктор
- Керівник
- Майстер виробничого навчання
- Методист
- Начальник
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Старший викладач
- Усі
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність