Система оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу в контексті реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти
Ознайомити з основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу, з техніками формувального оцінювання, цифровими інструментами для оцінювання результатів навчання учнів; підвищити професійні компетентності щодо планування освітнього процесу та здійснення оцінювання результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу.
Подати заявку
713

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
Комунальна установа "Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інформатика
- Математика
- Природознавство
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
- АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г1. Прогностична компетентність
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання здобувачІв освіти
- ГЗ.З. Здатність формувати спроможність у здобувачІв освіти до самооцінювання і взаємооцІнювання результатів навчання
- Д1. Здатність до навчання впродовж життя
- Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
- Види оцінювання навчальних досягнень учнів у 5 класі.
- Свідоцтво досягнень учнів.
- Інструменти формувального оцінювання.
- Критерії оцінювання результатів навчання учнів.
- Заповнення класного журналу.
- Зошит спостереження навчальних досягнень учнів.
- Цифрові інструменти для оцінювання навчальних досягнень учнів.
- Знання видів оцінювання навчальних досягнень учнів у 5 класі.
- Вміння заповнювати свідоцтво досягнень учнів.
- Вміння застосовувати техніки формувального оцінювання на різних етапах уроку.
- Знання загальних критеріїв оцінювання результатів навчання учнів та вміння разом з учнями розробляти критерії оцінювання.
- Вміння заповнювати електронний та паперовий класний журнал.
- Здатність створювати освітні цифрові ресурси для формувального та підсумкового оцінювання.
- Вміння вести зошит спостереження навчальних досягнень учнів за поданим орієнтовним алгоритмом