Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

«Онлайн-застосунки як засіб підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури»

Мета - розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян

«Онлайн-застосунки як засіб підготовки учнів  до ЗНО з української мови та літератури»

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"

Розробники / розробниці програми:

Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (дистанційна)

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Професійні компетентності галузевого спрямування
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Українська література
  • Українська мова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.1. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти
  • А2.2. Здатність формувати І розвивати в здобувачІв освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання здобувачІв освіти
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • А2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
  • А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання здобувачІв освіти
  • ГЗ.З. Здатність формувати спроможність у здобувачІв освіти до самооцінювання і взаємооцІнювання результатів навчання
  • Д1. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
  • Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку

Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.

ЗАГАЛЬНА ПРОГРАМА:

Перейти за покликанням

ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ:

Перейти за покликанням

Слухач  / слухачка освіти знає особливості підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури; розуміє важливість фахової методичної компетентності; уміє створювати навчальні тести, опитувальники, інтерактивні вправи, презентації, ігри, анімації, відеоролики, квести;  здатний (здатна) організувати колективну роботу з допомогою різноманітних онлайн-сервісів; володіє техніками мотивації старшокласників до успішної підготовки до ЗНО.

Робота з різноманітними онлайн-сервісами в контексті підготовки учнів до ЗНО з укр. мови та літ.

постійно

формування вміння використувати 76 онлайн-сервісів