Віртуальна школа Moodle для дистанційного, змішаного та перевернутого навчання
Навчання педагогічних працівників роботі з LMS Moodle шляхом ознайомлення їх із можливостями платформи, реєстрацією на навчальному ресурсі, створенню в ньому свого власного кабінету та курсу, наповнення різноманітними модулями та видами діяльності.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Віртуальна школа ІКТРозробники / розробниці програми:
Ольга ГергельОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Керівник гуртка
- Консультант
- Методист
- Начальник
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Старший викладач
- Старший вихователь
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Болгарська мова
- Гагаузька мова
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (іспанська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Креслення
- Кримськотатарська мова
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Мистецтво (образотворче)
- Мистецтво (музичне)
- Мова іврит
- Молдовська мова
- Новогрецька мова
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Польська мова
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Природознавство
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Ромська мова
- Російська мова
- Румунська мова
- Словацька мова
- Технології
- Трудове навчання
- Угорська мова
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Фізична культура
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
- А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
- АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувана освіти з урахуванням вікових та інших індивідуальних особливостей
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання здобувачІв освіти
- ГЗ.З. Здатність формувати спроможність у здобувачІв освіти до самооцінювання і взаємооцІнювання результатів навчання
- Д1. Здатність до навчання впродовж життя
- Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
- Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку
Консультації, підтримка учасників після завершення навчання.
№ | Тема заняття |
1. | Огляд різних майданчиків для організації дистанційного навчання |
2. | Реєстрація на сайті Moodle |
3. | Створення курсу в системі Moodle. Редагування курсу |
4. | Додавання ресурсів та елементів діяльності |
5. | Створення видів діяльності в Moodle. Урок |
6. | Як створювати тест? |
7. | Створення резервної копії курсу |
8. | Як зареєструвати учнів на курс? Як завантажити учнів списком? |
9. | Журнал оцінок в Moodle |
10. | Як створити власний сайт в Moodle? |
В результаті успішного завершення курсу учасники отримають наступні навички:
створювати та редагувати курси в Moodle;
реєструвати учнів на курс різними способами;
наповнювати курс якісним і різноманітним контентом;
створювати ресурси та модулі діяльності;
аналізувати навчальну діяльність учнів.
Зареєструватися також можна за Перейти за покликанням
Учасники виконують завдання, які перевіряються тренером курсу. При потребі відповіді коментуються, надається додаткове пояснення та можливість виправити помилки.
За результатом навчання видається сертифікат.
Курс вважається завершеним, якщо виконано правильно не менш як 75% завдань.