Соціально-педагогічний супровід з акцентом на діяльність учасників закладів, команд на основі корпоративної соціальної відповідальності (corporate social responsibility) для соціальних педагогів та СВ бізнесу, а також для HR департаментів.
Реструктуризація ресурсів (інновації, аудит, безбар'єрний універсальний простір, профорієнтація, метод Проєктів) у діяльності фахівців у спільній командній роботі з психолого-педагогічного супроводу закладу освіти, компанії (родина, колеги, Психологічна служба освіти України, адміністрація, державні служби, громадські організації), як чинні забезпечення універсального освітнього простору (STEM, протидія булінгу, мобінгу, інклюзивне навчання).

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Соціально-педагогічний центр "Вдячність"Розробники / розробниці програми:
Педагог-організатор МДЦ Артек м. Гурзуф (2011), магістр соціальної педагогіки, соціально-педагогічний працівник з дитячими та громадськими молодіжними організаціями, вчитель англійської мови і зарубіжної літератури КЗ Полтавської ЗОШ І-ІІІ ст. №34 Полтавської міської ради Полтавської області - Дяченко Сергій ЄвгенійовичОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вожатий
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Інструктор з фізкультури
- Керівник
- Керівник виробничої (навчальної) практики
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
- Керівник фізичного виховання
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Консультант
- Культорганізатор
- Логопед
- Методист
- Музичний керівник
- Начальник
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
- Помічник директора з режиму
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Старший викладач
- Старший вихователь
- Старший вожатий
- Старший керівник
- Художній керівник
- Черговий з режиму
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Здатність спілкуватися іноземними мовами
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- Організаційна компетентність
- Основи андрагогіки
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Біологія
- Біологія і екологія
- Громадянська освіта
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Мистецтво (музичне)
- Основи здоров’я
- Правознавство
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Трудове навчання
- Українська література
- Фізика
- Фізична культура
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А1.1. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою
- А1.3. Здатність забезпечувати навчання здобувачів освіти Іноземної мови та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
- А1.4. Здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти
- А2.2. Здатність формувати І розвивати в здобувачІв освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- А2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти
- А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту здобувачів освіти, у якій поважають і враховують права кожного
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття почуття, емоції, потреби та емоційні стани інших учасників освітнього процесу, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно й безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- БЗ.З. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.1. Здатність створювати умови, які забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В1.2.3датнІсть до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувана освіти з урахуванням вікових та інших індивідуальних особливостей
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично- просвітницьку роботу 3 учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.3. Здатність формувати в здобувачів освіти культуру здорового й безпечного способу життя
- В2.4. Здатність підтримувати особисте фізичне та психоемоційне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
- ГЗ.З. Здатність формувати спроможність у здобувачІв освіти до самооцінювання і взаємооцІнювання результатів навчання
- Д1. Здатність до навчання впродовж життя
- Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку
Створення спільноти соціальних педагогів, HR фахівців соціально-відповідального бізнесу.
Модульна
Перший етап програми передбачає надання повної збірки матеріалів згідно законодавства України для узгодження та затвердження на річний контракт з роботодавцем.
Практичні вправи з розвитку компетентностей зазначених у описі програми.
Останній етап передбачає супровід фахівця для подання на вищу категорію, що в свою чергу сприяє збільшенню заробітної плати.