Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Цифрові інструменти в освітній діяльності педагога

Формування цифрових компетенцій освітян для застосування цифрових інструментів в щоденній педагогічній діяльності, допомагаючи освітянам впевнено реалізовувати навчальні цілі в умовах сучасного технологічного середовища.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ТОВ «АКАДЕМІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ»

Розробники / розробниці програми:

Бурдун Олена Вікторівна, педагог, автор тренінгів, тренер, член громадської організації

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Заступник директора
  • Керівник
  • Методист
  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі предметні галузі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
  • А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
  • АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Навчання проводиться через Telegram канал, до якого учасники школи будуть приєднані напередодні початку навчання. Кожен день в Telegram каналі будуть з’являтися відео уроки та вказівки стосовно практичної роботи. Навчальні заняття за програмою проходять у формі мікронавчання – коротких відеоуроків з теоретичним матеріалом та демонстрацією практичних прийомів роботи з цифровими інструментами + практичних завдань. Учасники можуть працювати з матеріалом у зручний для них час. Тренери будуть перевіряти роботи та відповідати на запитання з 04 по 12 грудня. Доступ до дистанційного курсу буде відкритий для учасників рік, тому Ви зможете переглядати курс, коли Вам буде потрібно.

Після закінчення дистанційного навчання всі учасники отримають сертифікат Академії інноваційного розвитку освіти (15 годин). 

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

Відкриття школи. Виклики для освіти під час війни (1 год)

 

Рефреш знань про створення інтерактивного цифрового освітнього контенту (4 год)

1. Короткий огляд сучасних трендів у сфері освіти та ролі цифрових технологій.

2. Типи інтерактивного цифрового контенту.

3. Презентації з інтерактивним цифровим контентом. 

4. Порівняння функціоналу різних популярних онлайн-сервісів для створення інтерактивних презентацій.

5. Посібник по роботі з інтерактивностями і анімацією.

6. Створення тестових завдань з Genially.

7. Творче завдання

 

ШІ-помічник у викладанні: від рутини до творчості (4 год)

  1. Штучний інтелект: з чого почати. Мистецтво побудови ефективних промтів
  2. Слова мають значення: підготовка освітнього контенту за допомогою мовних моделей ШІ
  3. Візуальна магія від штучного інтелекту
  4. Педагогічне натхнення та ШІ
  5. Звуки креативу: музика майбутнього
  6. Творче завдання
  7. Добірка AI-інструментів для натхненного викладання

 

Гайд про сервіси в цифровій освіті для колективної роботи (2 год)

1. Колективна робота в цифровому середовищі

2. Популярні онлайн-сервіси для колективної роботи

3. Творча діяльність

Онлайн ресурси для підтримки психологічного стану учасників освітнього процесу (3 год)

  1. Інтернет-ресурси та канали психологічної підтримки, рекомендовані Всеукраїнською програмою ментального здоров'я "Ти як?"
  2. Техніки стабілізації емоційного стану (теорія).
  3. Техніки стабілізації емоційного стану (практичні завдання).
  4. Перша психологічна допомога.
  5. Ресурсна вправа "Я є / я маю / я можу / я буду" (авт. Н. Сабліна).
  6. 10 порад для вчителів, які прагнуть зберегти своє ментальне здоров’я під час війни.

 

Закриття школи. Можливості для освіти під час війни (1 год)

 

Програмні результати навчання:

Знання:

  • теоретичні знання про специфіку організації навчального процесу під час воєнного стану
  • теоретичні знання стосовно цифрових технологій для планування, організації, проведення та оцінювання уроків (Genially, ШІ тощо)
  • знання з питань цифрової безпеки, авторського права, етики у використанні технологій і навичками критичного оцінювання інформації;
  • знання правил стресостійкості та протидії емоційному вигоранню вчителів;

 

Уміння (навички):

  • практичні навички застосовування цифрових технологій для планування, організації, проведення та оцінювання уроків
  • практичні навички психолого-педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах воєнного стану
  • навички самодопомоги під час стресу

Програмні результати навчання:

Знання:

  • теоретичні знання про специфіку організації навчального процесу під час воєнного стану
  • теоретичні знання стосовно цифрових технологій для планування, організації, проведення та оцінювання уроків (Genially, ШІ тощо)
  • знання з питань цифрової безпеки, авторського права, етики у використанні технологій і навичками критичного оцінювання інформації;
  • знання правил стресостійкості та протидії емоційному вигоранню вчителів;

 

Уміння (навички):

  • практичні навички застосовування цифрових технологій для планування, організації, проведення та оцінювання уроків
  • практичні навички психолого-педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах воєнного стану
  • навички самодопомоги під час стресу

Детальніше про курс: Перейти за покликанням

 

Подати заявку: Перейти за покликанням

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу