"Ефективне використання Wordwall"
Підвищити професійну компетентність педагогів у використанні сервісу Wordwall для створення інтерактивних навчальних матеріалів, забезпечити вміння ефективно застосовувати ігрові та візуальні інструменти платформи для активізації пізнавальної діяльності учнів, диференціації навчання та підтримки дистанційних і очних форматів освітнього процесу.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Петровська Ольга ВалеріївнаРозробники / розробниці програми:
Петровська Ольга ВалеріївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Біологія
- Географія
- Іноземна мова (англійська)
- Історія України
- Математика
- Мистецтво
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Природознавство
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- відповіді на індивідуальні запитання щодо роботи з Wordwall;
- рекомендації з удосконалення створених вправ;
- допомогу у виборі оптимальних шаблонів під конкретний урок або тему;
- шаблони уроків та приклади інтерактивних вправ;
- постійні оновлення матеріалів у разі появи нових функцій на платформі;
- індивідуальну оцінку створених учасниками вправ;
- поради щодо покращення дизайну, логіки та педагогічної ефективності;
- рекомендації щодо впровадження інтерактивних матеріалів у різні формати уроків;
- запрошення на додаткові майстер-класи та міні-курси;
- участь у серії вебінарів із цифрової педагогіки;
- отримання сертифікатів.
- Актуальність використання інтерактивних інструментів у сучасній освіті.
- Огляд можливостей Wordwall та типів діяльності, які він підтримує.
- Приклади використання у різних предметах і вікових групах.
- Створення акаунта: можливості безкоштовної та платної версій.
- Огляд основних шаблонів: вікторини, відповідності, анаграми, класифікації, колеса удачі тощо.
- Налаштування готових шаблонів під потреби уроку.
- Алгоритм створення вправи “з нуля”.
- Принципи ефективного педагогічного дизайну.
- Робота з текстом, зображеннями, аудіо та візуальними елементами
- Оптимізація завдань для різних форматів уроку (очний, онлайн, змішаний).
- Диференціація та персоналізація за допомогою інтерактивних вправ.
- Організація групової, індивідуальної та фронтальної роботи.
- Застосування ігор для мотивації та закріплення навчального матеріалу.
- Стратегії формувального оцінювання через інтерактивні інструменти.
- Пошук і адаптація вже створених матеріалів.
- Використання спільноти педагогів та банку вправ Wordwall.
- Поради щодо академічної доброчесності та унікальності контенту.
- Корисні поради та лайфхаки.
- усвідомлювати роль інтерактивних інструментів у сучасному освітньому процесі;
- аналізувати, які типи завдань найбільш ефективні для різних вікових груп і предметів;
- орієнтуватися в основних функціях та налаштуваннях Wordwall;
- відрізняти можливості безкоштовної та платної версій, обирати оптимальний шаблон;
- розробляти якісні навчальні матеріали з використанням тексту, зображень та аудіо;
- адаптовувати шаблони під навчальні цілі й особливості класу;
- застосовувати вправи в очному, дистанційному та змішаному форматах;
- організовувати індивідуальну, групову та фронтальну роботу учнів;
- використовувати інтерактивні ігри для мотивації та повторення матеріалу;
- аналізувати результати діяльності учнів за допомогою вбудованої аналітики;
- створювати власні бібліотеки завдань;
- ефективно ділитися вправами й використовувати готові матеріали з банку ресурсів;
- створити власні інтерактивні вправи під час вебінару;
- впевнено впроваджувати ігрові методи у свої уроки.