Ефективне планування та взаємодія в Teams: цифрове середовище сучасного педагога
Ознайомити освітян з можливостями Microsoft Teams для організації освітнього процесу, співпраці та планування. Розглянути інтерфейси та функціональність онлайн ресурсів та сервісів для використання в закладі освіти.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ТОВ «АКАДЕМІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ»Розробники / розробниці програми:
Карначова Ірина Володимирівна, учителька географії, учитель-методист, директорка Дніпровського ліцею № 70 Дніпровської міської ради.Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Заступник директора
- Керівник
- Методист
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі предметні галузі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
- А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
- АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності
Після навчання:
- автор надає відповіді на запитання
Тематичний план
- Microsoft Teams. Від потреб до рішень.
- Огляд Microsoft Teams як цифрового середовища сучасного педагога.
- Планування уроків у Teams: створення каналу і класів, завантаження навчальних матеріалів, використання завдань і тестів, приклади ефективного планування.
- Спільна робота з колегами: створення команд для методичних об’єднань, спільне редагування документів Word, Excel, PowerPoint.
- Інструменти організації: календар, OneNote, Planner
- Підсумки та запитання.
Програмні результати навчання:
Знання:
- Теоретичні та практичні знання щодо використання програмового середовища Microsoft Teams як платформи для організації освітнього процесу, комунікації та управління освітнім середовищем.
Уміння (навички):
- Практичні знання щодо використання програмового середовища Microsoft Teams як платформи для організації освітнього процесу, комунікації та управління освітнім середовищем.
Установки до:
- інноваційності
- творчості
- креативності
- професійного самовдосконалення
- власного безпечного онлайн-середовища
- економії часу
Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній.
Детальніше про курс: Перейти за покликанням
Інтерактивна презентація
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу