Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Віртуальний освітній спікер – можливості застосування в освітньому процесі

Сприяти розвитку цифрової та креативної компетентності педагогів шляхом ознайомлення з можливостями та практичними способами використання віртуального освітнього спікера у навчальному процесі. Навчити інтегрувати цей інструмент у власні уроки чи заняття для підвищення ефективності, залученості учнів та якості дистанційного й змішаного навчання.

Віртуальний освітній спікер – можливості застосування в освітньому процесі

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ТОВ «АКАДЕМІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ»

Розробники / розробниці програми:

Бурдун Олена Вікторівна, методист вищої категорії Інституту модернізації змісту освіти, директор ГО «Академія інноваційного розвитку освіти»

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Методист
  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Культурна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Проєктувальна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі предметні галузі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Після навчання:

  • автор надає відповіді на запитання

Освітні завдання програми:

  • Ознайомити учасників із поняттям віртуальний освітній спікер та його місцем у сучасній системі освіти.
  • Показати переваги та можливості використання віртуального спікера в освіті.
  • Продемонструвати реальні приклади інтеграції цього інструменту в різні предмети та формати занять.
  • Розглянути технічні та методичні аспекти впровадження: вибір платформи, сценарій уроку, залучення учнів.
  • Обговорити ризики та етичні питання, пов’язані з використанням штучного інтелекту в освіті.
  • Надати учасникам базові навички для створення та використання віртуального спікера у власній педагогічній практиці.

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

  1. Вступ та мотивація
  2. Поняття “віртуальний освітній спікер”
  3. Можливості використання в освіті
  4. Інтеграція віртуального спікера в освітній процес
  5. Практична демонстрація
  6. Ризики, виклики та етика використання ШІ в освіті
  7. Поради для впровадження
  8. Підбиття підсумків

Програмні результати навчання:

Після участі у вебінарі слухачі зможуть:

  1. Пояснити поняття “віртуальний освітній спікер” та його роль у сучасному навчальному процесі.
  2. Оцінити переваги та можливі обмеження використання віртуального спікера в освіті.
  3. Визначати ситуації та теми уроків, у яких доцільно застосовувати віртуального спікера.
  4. Використовувати базові інструменти для створення або налаштування віртуального спікера.
  5. Розробляти міні-сценарій уроку чи заняття з інтеграцією віртуального спікера.
  6. Дотримуватись принципів безпеки, академічної доброчесності та етики при роботі зі штучним інтелектом.

Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній.

Детальніше про захід: Перейти за покликанням

Програма виконується в асинхронному режимі

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу