Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Гроші — не головне, але без них ніяк: основи фінансової грамотності

Розглянути особливості викладання курсу «Підприємництво та фінансова грамотність», скоординувати роботу, використовуючи всі ресурси та сервіси підтримки курсу.

Гроші — не головне, але без них ніяк: основи фінансової грамотності

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ТОВ «АКАДЕМІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ»

Розробники / розробниці програми:

Бондаренко Людмила Анатоліївна, учитель географії, учитель-методист, заступник директора Комунальної установи «Центр професійного розвитку «Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Методист
  • Педагог професійного навчання
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Прогностична компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Фінансова грамотність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі предметні галузі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Д1. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
  • Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Після навчання:

  • автор надає відповіді на запитання

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Перейти за покликанням " alt="📌"> Гроші та їх роль у житті людини

Перейти за покликанням " alt="📌"> Основи фінансової грамотності

Перейти за покликанням " alt="📌"> Психологія грошей

Перейти за покликанням " alt="📌"> Приклади фінансової грамотності в житті

Програмні результати навчання:

Знання:

  • Теоретичні та практичні знання про фінансову грамотність, онлайн ресурси та сервіси, які можна використовувати під час змішаного та дистанційного навчання; поновити вміння обирати та використовувати методики проведення уроку у змішаному форматі та онлайн уроку з метою підвищення якості освітнього процесу.

Уміння (навички):

  • Практичні навички використання ресурсів та сервісів для якісного проведення уроків у змішаному та дистанційному форматі; поновити вміння обирати та використовувати методики проведення змішаного та онлайн уроку з метою підвищення якості освітнього процесу.

Установки до:

  • інноваційності
  • творчості
  • креативності
  • професійного самовдосконалення

Освітні завдання програми:  націлити на формування в учнівства ініціативності, спроможності використовувати можливості та реалізовувати ідеї, створювати цінності для інших осіб у будь-якій сфері життєдіяльності, здатності до активної участі у житті суспільства, керування власним життям і кар’єрою, уміння розв’язувати проблеми, готовність брати відповідальність за прийняті рішення, здатність працювати в команді, розумітися у фінансах та керувати власними.

Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній.

Детальніше про захід: Перейти за покликанням

Програма виконується в асинхронному режимі

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу