Креативні освітні історії: від казки до науки
Надати педагогам інструменти та практичні навички створення креативних освітніх історій із використанням штучного інтелекту, які допоможуть урізноманітнити уроки, розвивати критичне мислення учнів та підвищувати їхню зацікавленість у навчанні.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ТОВ «АКАДЕМІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ»Розробники / розробниці програми:
Бурдун Олена Вікторівна, педагог, автор тренінгів, тренер, член громадської організаціїНапрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Заступник директора
- Керівник
- Методист
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі предметні галузі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
- А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
- АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності
Після опрацювання інтерактивних лекцій пропонується виконання тестів за матеріалом. 85% правильних відповідей гарантують отримання сертифікату.
- Штучний інтелект у світі освіти — можливості та виклики
- КазкаFan: як створювати сучасні казки разом із ШІ
- Storybook: народження освітньої історії від ідеї до візуалізації
- Мовні моделі як історичні постаті: діалоги, що оживляють минуле
- Альтернативна історія: як поєднати факти й уяву в навчанні
- Як працювати з результатами ШІ: помилки, виправлення та творчість
- Висновки та натхнення: креативні історії на ваших уроках
Після участі у вебінарі слухачі зможуть:
- Розуміти потенціал ШІ в освіті – знати, як штучний інтелект може допомогти вчителю у створенні навчальних матеріалів і креативних завдань.
- Створювати навчальні казки та історії за допомогою цифрових інструментів (наприклад, КазкаFan, Storybook) та інтегрувати їх у свої уроки.
- Використовувати мовні моделі для моделювання діалогів з історичними особистостями та побудови альтернативних історичних сценаріїв.
- Проєктувати креативні освітні завдання, що розвивають у школярів критичне та творче мислення, уяву й уміння ставити запитання.
- Поєднувати традиційні методи та цифрові інструменти для підвищення мотивації учнів і залучення їх до активної взаємодії.
- Формувати власний набір методичних ідей, готових до використання у навчальному процесі.
- Критично оцінювати результати роботи ШІ, вміти виправляти неточності та перетворювати штучно згенероване в цінний освітній матеріал.
Детальніше про курс: Перейти за покликанням
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу