Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Програма курсу підвищення кваліфікації: «Classroom Management: стратегії 4К (Контроль, Комунікація, Кооперація, Креативність)»

Практичні рішення для поширених перешкод управління класом, які охоплюють чотири ключові стратегії 4К: Контроль, Комунікація, Кооперація, Креативність.

Програма курсу підвищення кваліфікації: «Classroom Management: стратегії 4К (Контроль, Комунікація, Кооперація, Креативність)»

Розробники / розробниці програми:

Єрьоміна Юлія, учителька вищої категорії, учитель-методист

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований мультимедійний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Інноваційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Біологія
  • Географія
  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (іспанська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Інформатика
  • Історія України
  • Математика
  • Українська література
  • Українська мова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
  • АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б2.2. Здатність конструктивно й безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • В1.1. Здатність створювати умови, які забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти
  • Д1. Здатність до навчання впродовж життя
  • Г2.3. Здатність організовувати осередки навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Після опрацювання інтерактивної презентації пропонується виконання тестів за матеріалом. 85% правильних відповідей гарантують отримання сертифікату

Програма курсу підвищення кваліфікації: «Classroom Management: стратегії 4К (Контроль, Комунікація, Кооперація, Креативність)»

1. Інформація про суб'єкта, напрям та обсяг

Найменування суб'єкта, що проводить підвищення кваліфікації: ТОВ «ПЗЗСО «Київський ліцей «Школа сучасної освіти «АСЕ»

Тема (напрям, найменування): Ефективне управління класом та поведінкою: стратегії 4К (Контроль, Комунікація, Кооперація, Креативність) у роботі з середньою та старшою школою.

Зміст та обсяг (тривалість): Десять (10) годин / один (0,1) кредит ЄКТС.

Форма навчання: Змішана (Blended Learning). Поєднує очну роботу (лекція та тренінг) і самостійну практичну діяльність.

 

 

2. Зміст та графік освітнього процесу

Навчання розподілено на десять (10) годин і охоплює чотири (4) ключові стратегії , які надають практичні рішення для поширених перешкод управління класом.

📅 Терміни виконання програми (очно)

Загальний термін виконання програми – десять (10) годин.

ЧасМодуль / СтратегіяКлючовий зміст (Навчання про...)
1Вступ. Постановка цілей.Філософія ефективного управління класом: від контролю до лідерства. Чому викладання може бути важким, і як запобігти хаосу. Огляд актуальних тактик управління.
2I. КОНТРОЛЬ (Проактивний)Розробка Плану організації класу. Встановлення правил класу з учнями. Позитивна дисципліна: перетворення «покарання» на «нагороду». Обмеження часу для діяльності.
3II. КОМУНІКАЦІЯ (Діалог і емоції)Навички керування класом: створення щасливого класу. Використання вербальної та невербальної комунікації. Техніки керування поведінкою: як зупинити безлад із гумором. Звернення до батьків.
4III. КООПЕРАЦІЯ (Залучення)Залучення студентів до класу та онлайн-навчання. Інтерактивна діяльність: групові проєкти та командна робота. Використання думки студента та експертна оцінка.
5IV. КРЕАТИВНІСТЬ (Інновації)Застосування інноваційних методів навчання. Практика Перевернутого класу. Інтерактивні заняття: вікторини, рольова гра, дебати.
6Інструменти та підсумкиОгляд Цифрових інструментів (CRS, Google Classroom та альтернативи). Формувальне оцінювання як стратегія управління. Підсумкова робота.

 

 

3. Компетентності (вдосконалені та набуті)

а. Загальні компетентності (зк)

  1. ЗК-1. Інформаційно-цифрова компетентність: Здатність використовувати технологічні інструменти (зокрема, Системи реагування в класі (CRS) ) та LMS (Google Classroom ) для керування навчанням та оцінки розуміння учнями.
  2. ЗК-2. Комунікативна компетентність: Здатність покращувати навички слухання, що веде до турботи та співчуття. Уміння використовувати вербальну та невербальну комунікацію для встановлення меж.
  3. ЗК-3. Навчальна компетентність: Здатність до самодослідження та самооцінки. Уміння адаптувати викладання.

б. Фахові компетентності (фк)

  1. ФК-1. Управлінська компетентність: Здатність розробити План організації класу , щоб змусити учнів відповідати за свою поведінку і дотримуватися кордонів.
  2. ФК-2. Оцінювально-коригувальна компетентність: Уміння застосовувати Формувальне оцінювання (вікторини, дискусії ) для збору інформації та адаптації викладання відповідно до темпу учня.
  3. ФК-3. Проєктувальна компетентність: Здатність створювати цікаві уроки та вдосконалювати їх інтерактивними заняттями. Уміння використовувати інноваційні методи (навчання за проєктом, Перевернутий клас ).
  4. ФК-4. Соціально-емоційна компетентність: Здатність бути зразком для наслідування для учнів і створювати сприятливе навчальне середовище.

 

 

 

4. Результати навчання (опис очікуваних результатів)

Після успішного завершення курсу педагоги:

  1. Зможуть безперебійно керувати класом , створивши здорове та вільне від стресу навчальне середовище.
  2. Набудуть практичних рішень для поширених перешкод управління класом , зокрема, встановлюючи правила в класі та межі між вчителями й учнями.
  3. Оволодіють навичками м'якого спілкування (soft skills), які допомагають учням впоратися з кризами та краще розуміти ситуації.
  4. Вмітимуть посилювати та вдосконалювати уроки, використовуючи інтерактивні заняття з захоплюючим вмістом, що полегшує взаємодію студентів.
  5. Зможуть використовувати інструменти для підвищення залучення студентів, такі як вікторини, ігри та спільні завдання , зокрема, у віртуальній класній кімнаті.
  6. Зменшать неприйнятну поведінку учнів, мотивуючи їх розвивати свій потенціал , що зробить керування класом набагато легшим.
  1. Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній
  2. Проходження тестування на 85%

Інтерактивна презентація Перейти за покликанням  

Після ознайомлення з презентацією необхідно перейти до тестування Перейти за покликанням