Від «знати» до «вміти»: компетентнісний підхід у дії
Ознайомити педагогів закладів освіти Роменського району Сумської області з основними засадами компетентнісного підходу в навчанні, показати ефективні прийоми його реалізації в освітньому процесі, сприяти формуванню навичок компетентнісного проєктування уроку
Подати заявку
155
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Роменської міської ради Сумської областіРозробники / розробниці програми:
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Роменської міської ради Сумської областіОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Інше: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти Роменського району Сумської області
Перелік загальних компетентностей:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Здатність формувати і розвивати в здобувачів освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання здобувачІв освіти
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- А2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти
- Д1. Здатність до навчання впродовж життя
- Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
- НУШ – школа ключових компетентностей.
- Компетенції і компетентності: спільне й відмінне.
- Ключові компетентності та наскрізні вміння.
- PISA – 2022: ресурси для учнів та вчителів.
- Компетентнісний підхід: інструменти та прийоми використання.
знають сутність та принципи компетентнісного підходу в освіті;
розуміють структуру та зміст ключових і предметних компетентностей;
уміють формулювати очікувані результати навчання відповідно до компетентнісного підходу;
застосовують методи та прийоми компетентнісно орієнтованого навчання й формувального оцінювання;
здатні здійснювати рефлексію та самооцінку власної педагогічної діяльності з позицій компетентнісного підходу.