Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Підвищення кваліфікації заступників директорів з виховної роботи «Розвиток професійної компетентності заступників директорів з виховної роботи»

ММетою проведення курсів є вдосконалення інтелектуальнопізнавальної, мотиваційно-ціннісної та практично-діяльністної сфер особистості слухачів, підвищення їх професійної компетентності та культури, формування компетентностей заступників керівників з виховної роботи закладів загальної середньої освіти, необхідних для ефективної роботи відповідно до існуючого нормативно-правового забезпечення.

Підвищення кваліфікації заступників директорів з виховної роботи  «Розвиток професійної компетентності заступників  директорів з виховної роботи»

Розробники / розробниці програми:

Гусь Т.Й., завідувачка навчально-методичної лабораторії виховної роботи та позашкільної освіти

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Заступник директора

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Підприємницька компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Розвиток професійної компетентності заступників директорів з виховної роботи

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту здобувачів освіти, у якій поважають і враховують права кожного
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В1.1. Здатність створювати умови, які забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • В1.2.3датнІсть до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувана освіти з урахуванням вікових та інших індивідуальних особливостей
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти

НАВЧАЛЬНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 

(очна/дистанційна форма навчання) 

 

№ З м і с т В Л С П 
Модуль 1. Інформаційно-мотиваційний    
1.1 

Управлінська модель партнерської взаємодії учасників освітнього процесу 

 

          
Модуль 2. Професійно-діяльнісний    
2.1  Оцінювання управлінських процесів: методика, інструментарій та методи збору інформації   
2.2 

Реалізація партнерського підходу в освітньому процесіНової української школи 

         

         
2.3 Сучасні пріорітети виховання особистості  
2.4 Особливості мовленнєвої комунікації дітей з особливими освітніми потребами  
2.5 Вплив молодіжних субкультур на формування особистості у підлітковому та юнацькому віці   
2.6 Атестація педагогічних працівників: сучасний стан і перспективи           
2.7 

Психосоматичні     маркери     стану     учасників

освітнього процесу 

          
2.8 

Соціально-педагогічна підтримка учасників освітнього процесу 

 

          
2.9 

Ділове українське мовлення 

 

  
 Разом: 28 18  10 
Модуль 3. Рефлексивно-аналітичний    
3.1 Тестування   
 Разом: 30 18  12 

Програмні результати навчання: 

− засвоїти концепції, принципи, основні підходи до організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти; 

− розуміти ключові поняття в методиці виховання;  знати зміст основних державних та нормативно-інструктивних документів, що регламентують роботу заступників керівників з виховної роботи −  

− оволодіти науково обґрунтованими методами та сучасними технологіями щодо організації власної професійної діяльності з урахуванням особливостей і вимог Нової української школи; 

− організовувати освітній процес, спираючись на використання теоретичних знань і практичних умінь, набутих під час вивчення програми курсів;

− створювати сприятливі умови для навчання, розвитку та становлення особистості учня; 

− демонструвати розуміння послідовності етапів організації педагогічної діяльності на компетентнісних засадах; 

− проєктувати власну програму професійного розвитку; 

− здійснювати інформаційно-просвітницьку діяльність у педагогічному колективі, суспільстві, громаді щодо важливості виховання поваги до знань, грамотних громадян, мовних особистостей.