Хібукі для дошкілля: використання терапевтичної іграшки Хібукі під час війни та в повоєнний період, а також інтеграція з програмою СЕЕН
Формування фахових компетентностей педагогічних працівників/-ць, необхідних для ефективної роботи з інтегративною іграшкою Хібукі у воєнні і повоєнні часи; Навчання методам нормалізації психічного стану при гострих стресових ситуаціях та саморегуляції стресових станів у професійній діяльності освітян; Ознайомлення з основними формами та методами допомоги дитині та підлітку у кризовій ситуації через використання інтегративної іграшки Хібукі; Особливості роботи з методом «Хібукі-терапія» в рамках інклюзивної освіти // Дана програма НЕ НАДАЄ прав викладати СЕЕН для дорослої авдиторії, в тому числя для освітянства.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Інше: педагогічні працівники і працівниці закладів дошкільної освіти
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Психологія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
Інтерактивні лекції | ||
3 | Поняття психологічної травми: природа, види, механізми впливу на дитину | |
3 | Комплексний підхід у роботі з травмою | |
3 | Метод «Хібукі-терапія» як універсальний інструмент у роботі з різними видами травми | |
3 | Хібукі в освітньому та домашньому середовищі | |
3 | Встановлення партнерських відносим з батьківською / опікунською спільнотою. Залучення а терапевтичний процес | |
3 | Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) | |
3 | Алгоритм роботи в методі «Хібукі-терапія» онлайн та офлайн | |
3 | Планування роботи в методі "Хібукі-терапія" в освітньому середовищі. Визначення кол травматизації (педагогічний колектив, клас, батьки, дитина) | |
Супервізії | ||
3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання. | |
3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання | |
3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка | |
3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка |
В ході оволодіння програмою підвищення кваліфікації учасники й учасниці:
- познайомляться з теоретичними основами психолого-педагогічної підтримки дітей та підлітків методом «Хібукі-терапія», способами реалізації інтеграційної моделі терапії і навчання.
- розвинуть вміння діагностувати і складати індивідуальний план психолого-педагогічного супроводу дитини, що зазнала травмівних подій
- підсилять усвідомлення цілісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини
Що потрібно для сертифікації?
1) заявка на навчання за програмою на платформі EdWay;
2) присутність онлайн не менше, як на 75 % занять / супервізій;
2) підготовка конспекту заходу / заходів та погодження його / їх з координаторською командою курсу;
4) проведення заходу / заходів (батьківські збори, вебінар, семінар, виховне заняття тощо) для учнівства (не менш, ніж для 25 учнів/-ць), батьківства / опікунства (не менш, ніж для 10 осіб), освітянства (не менш, ніж для 15 колег);
5) заповнення форми зворотного звʼязку з підсумковим тестуванням і додаванням звітніх матеріалів:
– перевірений і затверджений тренерською командою розроблений конспект заходу,
– фотозвіт за заходом / заходами (по 3 фотографії або скріншоту із заходу),
– засвідчені підписом директора/-ки закладу освіти списки тих, хто взяли участь у заході / заходах.
Навчання на курсі є безкоштовним.
За результатами конкурсного відбору буде сформовано 2 когорти учасників і учасниць, які навчатимуться на курсі. Розподіл між когортами відбуватиметься рандомно.
Інтерактивні лекції | ||
3 | Поняття психологічної травми: природа, види, механізми впливу на дитину | |
3 | Комплексний підхід у роботі з травмою | |
3 | Метод «Хібукі-терапія» як універсальний інструмент у роботі з різними видами травми | |
3 | Хібукі в освітньому та домашньому середовищі | |
3 | Встановлення партнерських відносим з батьківською / опікунською спільнотою. Залучення а терапевтичний процес | |
3 | Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) | |
3 | Алгоритм роботи в методі «Хібукі-терапія» онлайн та офлайн | |
3 | Планування роботи в методі "Хібукі-терапія" в освітньому середовищі. Визначення кол травматизації (педагогічний колектив, клас, батьки, дитина) | |
Супервізії | ||
3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання. | |
3 | Планування етапів виконання сертифікаційного завдання | |
3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка | |
3 | Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка |