Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Хібукі для дошкілля: використання терапевтичної іграшки Хібукі під час війни та в повоєнний період, а також інтеграція з програмою СЕЕН

Формування фахових компетентностей педагогічних працівників/-ць, необхідних для ефективної роботи з інтегративною іграшкою Хібукі у воєнні і повоєнні часи; Навчання методам нормалізації психічного стану при гострих стресових ситуаціях та саморегуляції стресових станів у професійній діяльності освітян; Ознайомлення з основними формами та методами допомоги дитині та підлітку у кризовій ситуації через використання інтегративної іграшки Хібукі; Особливості роботи з методом «Хібукі-терапія» в рамках інклюзивної освіти // Дана програма НЕ НАДАЄ прав викладати СЕЕН для дорослої авдиторії, в тому числя для освітянства.

Хібукі для дошкілля: використання терапевтичної іграшки Хібукі під час війни та в повоєнний період, а також інтеграція з програмою СЕЕН

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «ЕдКемп Україна»

Розробники / розробниці програми:

Громадська організація «ЕдКемп Україна»

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Інше: педагогічні працівники і працівниці закладів дошкільної освіти

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Навчання впродовж життя
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологія

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • В1. Інклюзивна компетентність
Інтерактивні лекції
 3Поняття психологічної травми: природа, види, механізми впливу на дитину
 3Комплексний підхід у роботі з травмою 
 3Метод «Хібукі-терапія» як універсальний інструмент у роботі з різними видами травми 
 3Хібукі в освітньому та домашньому середовищі
 3Встановлення партнерських відносим з батьківською / опікунською спільнотою. Залучення а терапевтичний процес
 3Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН)
 3Алгоритм роботи в методі «Хібукі-терапія» онлайн та офлайн
 3Планування роботи в методі "Хібукі-терапія" в освітньому середовищі. Визначення кол травматизації (педагогічний колектив, клас, батьки, дитина)
Супервізії
 3Планування етапів виконання сертифікаційного завдання. 
 3Планування етапів виконання сертифікаційного завдання
 3Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка
 3Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка

В ході оволодіння програмою підвищення кваліфікації учасники й учасниці:

  • познайомляться з теоретичними основами  психолого-педагогічної підтримки дітей та підлітків методом «Хібукі-терапія», способами реалізації інтеграційної моделі терапії і навчання.
  • розвинуть вміння діагностувати і складати індивідуальний план психолого-педагогічного супроводу дитини, що зазнала травмівних подій
  • підсилять усвідомлення цілісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини

Що потрібно для сертифікації?

1) заявка на навчання за програмою на платформі EdWay;

2) присутність онлайн не менше, як на 75 % занять / супервізій;

2) підготовка конспекту заходу / заходів та погодження його / їх з координаторською командою курсу;

4) проведення заходу / заходів (батьківські збори, вебінар, семінар, виховне заняття тощо) для учнівства (не менш, ніж для 25 учнів/-ць), батьківства / опікунства (не менш, ніж для 10 осіб), освітянства (не менш, ніж для 15 колег);

5) заповнення форми зворотного звʼязку з підсумковим тестуванням і додаванням звітніх матеріалів:
– перевірений і затверджений тренерською командою розроблений конспект заходу,
– фотозвіт за заходом / заходами (по 3 фотографії або скріншоту із заходу),
– засвідчені підписом директора/-ки закладу освіти списки тих, хто взяли участь у заході / заходах.

Навчання на курсі є безкоштовним.

За результатами конкурсного відбору буде сформовано 2 когорти учасників і учасниць, які навчатимуться на курсі. Розподіл між когортами відбуватиметься рандомно. 

Інтерактивні лекції
 3Поняття психологічної травми: природа, види, механізми впливу на дитину
 3Комплексний підхід у роботі з травмою 
 3Метод «Хібукі-терапія» як універсальний інструмент у роботі з різними видами травми 
 3Хібукі в освітньому та домашньому середовищі
 3Встановлення партнерських відносим з батьківською / опікунською спільнотою. Залучення а терапевтичний процес
 3Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН)
 3Алгоритм роботи в методі «Хібукі-терапія» онлайн та офлайн
 3Планування роботи в методі "Хібукі-терапія" в освітньому середовищі. Визначення кол травматизації (педагогічний колектив, клас, батьки, дитина)
Супервізії
 3Планування етапів виконання сертифікаційного завдання. 
 3Планування етапів виконання сертифікаційного завдання
 3Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка
 3Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка