Ресурсна фортеця: семінр-практикум
надання допомоги шкільній адміністрації, вчителям, батьківству, дітям, підліткам в опануванні методів саморегуляції та нейророзвитку, обранні ефективного інструментарію, зменшенні часозатратності, розробленні та напрацюванні алгоритму введення вправ у навчальний процес, а також розвиток загальних і фахових компетентностей, необхідних для ефективної діяльності в освітній та інших галузях, мотивація до обміну досвідом між учительством, батьківством, дітьми, допомога в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Сищук Галина ЮріївнаРозробники / розробниці програми:
Проєкт Hibuki Therapy, Сищук Галина Юріївна, Дафна Шарон-МаксімовОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вчитель
- Практичний психолог
- Психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Основи здоров’я
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття почуття, емоції, потреби та емоційні стани інших учасників освітнього процесу, керувати власними емоційними станами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувана освіти з урахуванням вікових та інших індивідуальних особливостей
Під час навчання учасники й учасниці опанують і систематизують теоретичні знання, опрацюють різні форми і методи регуляції функціонування вегетативної нервової системи у розрізі його впливу на результати навчальної діяльності учнів, оберуть зручні для себе інструменти, навчаться зменшувати часозатратність процесу, навчаться ефективно вводити вправи нейропедагогічні вправи та вправи на саморегуляцію у навчальний процес вже з першого класу (підготовчої групи), дізнаються про їх можливості використання у всіх сферах навчально-виховного процесу.
Навчання структурно складатиметься із теоретичних оглядових занять з реальними кейсами про психолого-педагогічну взаємодію учителя (вихователя) з учнями та практичних занять з обговоренням та аналізом результативності виконаних завдань.
учасники й учасниці після проходження практикуму опанують ефективні інструменти, позбудуться страху перед новою методологією та матимуть алгоритм по ефективному введенню формувального оцінювання у навчальний процес.