Ресурсна фортеця: семінар-практикум з підтримки емоційної стабільності та адаптації дітей у кризових ситуаціях через інструменти психоемоційної взаємодії, саморегуляції, бібліотерапії та терапевтичної гри
надання допомоги шкільній адміністрації, вчителям, батьківству, дітям, підліткам в опануванні методів саморегуляції та нейророзвитку, обранні ефективного інструментарію, зменшенні часозатратності, розробленні та напрацюванні алгоритму введення вправ у навчальний процес, а також розвиток загальних і фахових компетентностей, необхідних для ефективної діяльності в освітній та інших галузях, мотивація до обміну досвідом між учительством, батьківством, дітьми, допомога в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Сищук Галина ЮріївнаРозробники / розробниці програми:
Сищук Галина ЮріївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вожатий
- Вчитель
- Практичний психолог
- Психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати І розвивати в здобувачІв освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
Під час навчання учасники й учасниці опанують і систематизують теоретичні знання, опрацюють різні форми і методи регуляції функціонування вегетативної нервової системи у розрізі його впливу на результати навчальної діяльності учнів, оберуть зручні для себе інструменти, навчаться зменшувати часозатратність процесу, навчаться ефективно вводити вправи нейропедагогічні вправи та вправи на саморегуляцію у навчальний процес вже з першого класу (підготовчої групи), дізнаються про їх можливості використання у всіх сферах навчально-виховного процесу.
Навчання структурно складатиметься із теоретичних оглядових занять з реальними кейсами про психолого-педагогічну взаємодію учителя (вихователя) з учнями та практичних занять з обговоренням та аналізом результативності виконаних завдань.
учасники й учасниці після проходження практикуму опанують ефективні інструменти, позбудуться страху перед новою методологією та матимуть алгоритм по ефективному введенню формувального оцінювання у навчальний процес.