ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГА – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
МЕТА : систематизувати теоретичні знання слухачів з теми «Творчий потенціал педагога - важливий чинник сучасного освітнього роцесу»; визначити: ознаки творчої особистості педагога; основні риси, притаманні творчому вчителю; ознайомитися з технологіями формування сучасного вчителя-новатора; окреслити педагогічні умови для формування та реалізації творчих можливостей педагога.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Розробники / розробниці програми:
КУ "ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Флешкурс
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Постійний доступ до навчальних матеріалів та спілкування з тьютором
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту курсу вам необхідно виконати програму:
1. Переглянути підготвлене тематичне навчальне відео (1 год.)
2. Опрацювати методичний кейс (2 год.)
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу (1 год.)
4. Виконати практичну роботу (2 год.)
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- знання:
- значення понять «творчість», «майстерність», «інноваційний потенціал педагога»;
- характерні риси творчості;
- ознаки творчої особистості;
- соціально-професійні ролі творчого педагога;
- важливі чинники у розвитку творчої особистості.
- уміння:
- забезпечувати ефективність власної професійної діяльності;
- креативно мислити та самовдосконалюватися;
- реалізуватися як творча особистість з високим інтелектуальним потенціалом;
- володіти численними ролями педагога та інноваційними освітніми технологіями.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.