ЯК ПОДОЛАТИ ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГА
МЕТА: ознайомлення з чинниками та причинами професійного вигорання педагогічних працівників; формування та вдосконалення навичок протидії вигоранню і збереженню професійного здоров’я педагогів; формування стресостійкості та психологічної рівноваги, вдосконалення фахової майстерності.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Розробники / розробниці програми:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Флешкурс
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі освітні галузі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:
1.Переглянути навчальне відео
2. Ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання з теми курсу.
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу
4.Виконати практичну роботу
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- знання:
- теоретичних та історичних підходів до визначення професійного вигорання як одного із станів, що потребуються уваги;
- основних професійних стресорів педагогічної діяльності;
- компонентів синдрому професійного вигорання;
- особистих, статусно-рольових та корпоративних чинників професійного вигорання;
- симптомів та стадій емоційного вигорання;
- уміння:
- визначати стадії емоційного напруги;
- створювати умови для психологічного розвантаження та боротьби зі стресогенними факторами у професійній діяльності;
- застосовувати методику «Моє професійне дерево» з метою визначення рівня емоційного вигорання;
- використовувати методи психологічної самодопомоги;
- підвищувати рівень психологічного благополуччя, адаптації до професійних вимог та профілактики професійного вигорання педагога.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу