Розвиток професійної ідентичності вчителя як відповідь на суспільні трансформації. Усеспільнотний після-ЕдКемп
Підтримка розвитку професійної ідентичності вчительства як відповіді на сучасні суспільні трансформації. Програма передбачає занурення в теми інклюзивності, травмо-інформованості, національної свідомості та формування особистого бренду педагога, сприяючи професійному зростанню, кращому розумінню себе й ефективнішій взаємодії з учнями та спільнотою.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:
EdCamp-in-a-boxРозробники / розробниці програми:
ГО «ЕдКемп Україна», Навчально-науковий інститут «Академія вчительства», Харківський національний університет імені В. Н. КаразінаНапрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Соціально-емоційна компетентність
- Фінансова грамотність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Емоційно-етична, управлінська, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальні фахові компетентності.
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1. Інклюзивна компетентність
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Професійна ідентичність вчителя в кризових умовах: як рухатися далі (Лілія Гриневич)
- Педагогічна ідентичність у світі рівних можливостей: як упроваджувати недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті (Ганна Єфімцева)
- Національна свідомість вчителя як складова його професійної ідентичності (Григорій Рій)
- Формування ідентичності травма-інформованого вчителя у відповідь на виклики сьогодення (Тетяна Головатенко)
- Особистий бренд педагога як інструмент комунікації та лідерства в освіті (Тетяна Даценко).
Учасниці/-ки отримають поглиблять розуміння власної професійної ідентичності як ресурсу розвитку та відповідей на сучасні виклики в освіті; отримають теоретичні знання та практичні інструменти щодо впровадження інклюзивного, недискримінаційного та травмо-інформованого підходів у щоденній педагогічній діяльності; посилять національну свідомість як складову своєї професійної ролі; опанують основи створення й розвитку особистого бренду педагога для посилення впливу, комунікації та лідерства в освітній спільноті; розвинуть навички рефлексії, самопізнання, ефективної комунікації та співпраці.
За результатами проходження програми підвищення кваліфікації ГО «ЕдКемп Україна» видає сертифікат про підвищення кваліфікації.
Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової рефлексивної форми упродовж 10 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ після завершення програми. Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей. Покликання на сертифікаційну форму учасницьке коло отримає в останній день реалізації програми.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.
26.06 (15.00) - Професійна ідентичність вчителя в кризових умовах: як рухатися далі (Лілія Гриневич)
27.06 (15.00) - Національна свідомість вчителя як складова його професійної ідентичності (Григорій Рій)
27.06 (17.00) - Особистий бренд педагога як інструмент комунікації та лідерства в освіті (Тетяна Даценко)
30.06 (15.00) - Педагогічна ідентичність у світі рівних можливостей: як упроваджувати недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті (Ганна Єфімцева)
30.06 (17.00) - Формування ідентичності травма-інформованого вчителя у відповідь на виклики сьогодення (Тетяна Головатенко)
Кожна сесія триватиме 1,5 години і розпочинатиметься о 15:00 у програмі для організації відеоконференцій Zoom за єдиним покликанням на всі навчальні дні Перейти за покликанням .