Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Органайзер для директора

Підвищення спроможності управлінського персоналу (адміністрацій) закладів загальної середньої освіти здійснювати ефективну управлінську діяльність

Органайзер для директора

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Академія професійного розвитку

Розробники / розробниці програми:

Гаркавенко Зоя Олександрівна Крот Олена Миколаївна Кієнко-Романюк Леся Миколаївна Жарова Любов Вікторівна

Напрями підвищення кваліфікації:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований мультимедійний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Директор
  • Завідувач
  • Заступник директора
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника
  • Керівник

Перелік загальних компетентностей:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: управління

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • В1. Інклюзивна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність

Перейти за покликанням

Тема 1. Розвиток закладу освіти в умовах невизначеності: основні напрямки, ресурси та умови забезпечення

Тема 2. Управління змінами: "теорія змін" і практика її застосування

Тема 3. Стратегія розвитку закладу освіти: підходи технології побудови стратегії, учасники стратегічного планування та результати

Тема 4. Фандрайзінг в діяльності керівника закладу освіти

Тема 5. Технології та інструменти дослідження  громадської думки 

Перейти за покликанням

Тема 1. Кадрова політика закладу освіти в умовах невизначеності

Тема 2. Педагогічний колектив як персонал: особливості управління

Тема 3. Оцінка потреб у професійному розвитку педагогічних працівників і потреби закладу освіти: стратегічний погляд

Тема 4. Привабливість педагогічної праці: умови та можливості стимулювання педагогічних працівників

Тема 5. Керівник – наставник? Як забезпечити баланс інтересів?

Перейти за покликанням

Тема 1. Керівник =/= лідер? Як вести за собою але не тягнути на собі?

Тема 2. Розвиток екологічного ставлення до себе або гнучка стресостійкість керівника

Тема 3. Керівник – представник закладу освіти: самоідентифікація та самопрезентація

Тема 4. Нарада, педрада, батьківські збори: техніки та технології запобігання «базару»

Тема 5. Лідер «в курсі» - сучасні тренди управлінської діяльності («цифрова валізка»)

Перейти за покликанням

Тема 1. «Зіркова команда» чи команда «зірок»: сучасні практики командоутворення у педагогічних колективах

Тема 2. Партнери закладу освіти: хто вони? Як з ними взаємодіяти?

Тема 3. Батьки – партнери педагогічного колективу: умови та правила ефективної взаємодії

Тема 4. Партнерство в інклюзивному середовищі: про команди супроводу та їх взаємодію

Тема 5. Учні – партнери? Підходи, форми та методи розвитку партнерства з учнями. Аксіологічні та діяльнісні аспекти

Перейти за покликанням

Тема 1. Як народжуються ідеї? Що таке освітні інновації? Як «теорія змін» може стати джерелом інновації закладу освіти?

Тема 2. Інноватика в управлінні: що це? Як зберегти баланс досвіду та новації?

Тема 3. Інноватика та методики навчання: як добирати корисні практики?

Тема 4. Інноватика і авторське право: як забезпечити інтелектуальну власність авторів?

Тема 5. Спільні дослідницькі проєкти: джерело інновацій


 

Знання: 

-Методів і механізмів отримання і опрацювання запитів і очікувань учасників освітнього процесу  

-Методології побудови стратегії розвитку закладу освіти на основі стратегічної мети, візії та місії закладу 

-Інноваційних технологій менеджменту закладу освіти

-Вимог до управлінської та організаційної культури керівника закладу

-Шляхів і методів залучення матеріальних і фінансових ресурсів відповідно до стратегічних цілей і завдань закладу освіти

-Чинників, що сприяють змінам і перешкоджають їм

-Стратегій, що зменшують опір змінам серед персоналу та інших стейкхолдерів

-Механізмів формування і забезпечення ефективної кадрової політики у закладі освіти, оптимальних методів діагностики індивідуальних особливостей персоналу

-Механізмів і засад створення команд для забезпечення реалізації відповідних цілей

-Форм і методів матеріального і морального стимулювання персоналу закладу освіти до професійного розвитку

-Вимог до організації наставництва

-Технологій здійснення позитивного впливу на колектив закладу

-Сучасних форм і методів комунікації, співпраці та взаємодії, у т.ч. із використанням цифрових технологій

-Основних засад забезпечення успішних комунікацій

-Основи сучасних маркетингових комунікацій, технологій, сутність представницької функції

-Вимог до організації освітнього процесу на засадах відкритості й толерантності, особливості конструктивної взаємодії

-Ознак та характеристик інклюзивного освітнього середовища

-Освітніх інновацій, їх характеристики, особливостей застосування

Уміння:

-Аналізувати і враховувати в управлінській діяльності отримані дані від учасників освітнього процесу

-Формувати стратегію розвитку закладу освіти і на її основі створювати стратегічний план

-Аналізувати стан функціонування і розвитку закладу освіти 

-Управляти змінами, креативно підходити до вирішення стратегічних завдань і прийняття управлінських рішень

-Забезпечувати командну роботу учасників освітнього процесу

-Здійснювати моніторинг освітніх запитів і потреб у розвитку професійної майстерності педагогічних працівників

-Застосовувати ефективні форми і методики матеріального і морального стимулювання персоналу закладу освіти з урахуванням індивідуального підходу

-Забезпечувати організаційно-педагогічні умови для неперервного професійного розвитку вчителів

-Застосовувати технології позитивного впливу на колектив закладу із метою досягнення стратегічних цілей закладу освіти

-Залучати додаткових фахівців для забезпечення підтримки осіб із особливими освітніми потребами

-Генерувати і впроваджувати нові, перспективні ідеї в управлінську діяльність керівника

Навички:

-Проведення опитування, анкетування широкого кола представників громади

-Застосування в управлінській діяльності інноваційні технології управління закладом освіти

-Швидко реагувати на зміни, приймати рішення і формувати гнучкість та адаптивність учасників освітнього процесу

-Ефективно застосовувати засоби успішних комунікацій для забезпечення спілкування з усіма суб'єктами взаємодії, використовуючи сучасні електронні засоби 

-Інтегрувати інновації в управлінську діяльність, адаптувати ії до різних умов освітнього процесу, особливостей закладу освіти


 

Початок навчання 1 листопада 2025 року

Завершення навчання травень 2026 року

Заняття відбуваються щосуботи

Розклад 1 модулю

1 листопада 2025 р.Розвиток закладу освіти в умовах невизначеності
8 листопада 2025 р.Управління змінами: «теорія змін» і практика її застосування
15 листопада 2025 р.Розроблення Стратегії розвитку закладу освіти
22 листопада 2025 р.Фандрайзінг в діяльності керівника закладу освіти
29 листопада 2025 р.Технології та інструменти вивчення громадської думки

 

 

 

Практичний курс, який допомагає впорядкувати управління, надихнути команду й відкрити нові можливості для розвитку закладу освіти.