Креативні технології навчання в НУШ
Формувати навички практичного впровадження та реалізації технологій креативного навчання у професійну діяльність.

Subject of advanced training:
Осередок Креативної педагогікиDevelopers / Program Developments:
Словік Оксана МиколаївнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
List of common competencies:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Основи андрагогіки
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Проєктувальна компетентність
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
- Початкова школа
- Українська література
- Українська мова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.1. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою
- А1.4. Здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти
- А2.2. Здатність формувати І розвивати в здобувачІв освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання здобувачІв освіти
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- А2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту здобувачів освіти, у якій поважають і враховують права кожного
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.2. Здатність конструктивно й безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.1. Здатність створювати умови, які забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувана освіти з урахуванням вікових та інших індивідуальних особливостей
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти
- Д1. Здатність до навчання впродовж життя
- Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
- Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку
Спільнота у Viber або Telegram
Модуль 1. Практичний “Як впроваджувати в освітній процес технологію креативного навчання”
- Що таке креативне мислення і для чого воно потрібне.
- З чого розпочинати впровадження в освітній процес технології креативного навчання.
- Моделювання уроку на практиці
Модуль 2. Технологічний “Як добирати методи та інструменти для організації креативності учнів”
- Нестандартні уроки у НУШ.
- Технологія проєктного навчання для розвитку креативності учнів.
- Досвід реалізації відеопроєктів у початковій школі.
- Практика впровадження проблемного навчання.
Модуль 3. Тренінговий "Як знаходити натхнення, щоб креативити разом з учнями”
- Все починається з ідеї. Де черпати ідеї та натхнення.
- Розвиток комунікативності та креативності за допомогою авторської методики “Буква до Букви”.
- Сторітелінг в дії. Мистецтво творити власну історію.
- Уроки-дискусії у початковій школі.
Модуль 4. Проєктний “Проєктування уроку з елементами розвитку креативного мислення”
- Як поєднати нове з уже існуючим.
- Інтеракція і розвиток креативності у практиці.
- Моделювання фрагментів уроків, покроковий розбір застосування методів розвитку креативного мислення.
Модуль 5. Партнерський “Креативимо разом з усіма учасниками освітнього процесу”
- Креативимо разом з батьками.
- Позакласні заходи нового формату.
- Як залучити до позакласної роботи всіх.
Випускники курсу зможуть застосовувати технології креативного навчання у професійній діяльності; обирати доцільні методи та прийоми розвитку креативного мислення; моделювати урок чи його елементи із застосуванням технологій креативного навчання.
Сертифікат підвищення кваліфікації видається після презентації власної розробки за матеріалами курсу.
Навчання розпочинається після формування групи