Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Copy: Практикум. Проєкти на уроках української

Мета практикуму: дати можливість вчителям, які вже пройшли однойменний вебінар та/або тренінг показати одне одному свої найкращі проєкти, реалізовані на уроках протягом 1 семетру, та надихнутися успішним досвідом колег.

Copy: Практикум. Проєкти на уроках української

Subject of advanced training:

Методична служба "Світич"

Developers / Program Developments:

Ганна Остапенко - авторка підручників для НУШ, співавторка курсу "Навчання суспільної доброчесності в початоковій школі", методистка альтернативної школи "Соняшник", головна редакторка журналу "Джміль", тьютор.

Main train directions:

  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Викладач
  • Вчитель
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника
  • Керівник виробничої (навчальної) практики
  • Керівник гуртка
  • Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
  • Керівник секції
  • Керівник студії
  • Керівник інших форм гурткової роботи
  • Культорганізатор
  • Майстер виробничого навчання
  • Методист
  • Педагог-організатор
  • Педагог професійного навчання

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Організаційна компетентність
  • Прогностична компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Професійні компетентності галузевого спрямування
  • Рефлексивна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Початкова школа
  • Професійна (професійно-технічна) освіта
  • Українська література
  • Українська мова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А1.1. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти
  • А2.1. Здатність моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти
  • А2.2. Здатність формувати І розвивати в здобувачІв освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання здобувачІв освіти
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • А2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти
  • АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту здобувачів освіти, у якій поважають і враховують права кожного
  • Б2.2. Здатність конструктивно й безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної взаємодії із здобувачами освіти в освітньому процесі
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
  • Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
  • Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання здобувачІв освіти
  • ГЗ.З. Здатність формувати спроможність у здобувачІв освіти до самооцінювання і взаємооцІнювання результатів навчання
  • Д1. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку

У 2 семестрі відбудеться серія тренінгів та ще один практикум. Запрошуємо приєднатися!

Перейти за покликанням

Практикум “Проєкти на уроках української”

6 або 7 грудня 2021, 16:00-18:00

Ознайомлення програмою практикуму та індивідуальні консультації

28 або 29 грудня 2021, 15:00-18:00

Кожна учасниця практикуму презентує під час зум-конференції один із проєктів, проведений у 1 семестрі (за наданим планом). 

Після усіх презентацій буде проведено обговорення. Авторки найкращі проєкти отримають заохочення та призи від видавництва “Світич”

Практикум “Проєкти на уроках української” є одним з етапів цілісного курсу, який складається також із вебінару та тренінгу.

Але може бути пройдений окремо.

Вчителі потренуються презентувати колегам результати власної діяльності, а також познайомляться із досвідом колег та побачать орієнтири для власної роботи у 2 семестрі.