Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Онлайн-проєкт Тетяни Бутурлим «Освітня батл-дипломатія: за лаштунками» (онлайн-курс, батл, конкурс відеороликів)

Мета: сприяти налагодженню взаємин між учасниками освітнього процесу; поглибити знання про батл та особливості його проведення; сформувати вміння відстоювати власну життєву позицію, ефективно вирішувати конфліктні ситуації; розвинути інформаційно-цифрові компетентності освітян.

Developers / Program Developments:

Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • цифрова компетентність
  • Other: уміння вчитися впродовж життя

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Керівник
  • Практичний психолог

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Українська мова
  • Other: Уміння бути учасником освітнього батлу

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.1. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання здобувачІв освіти
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
  • А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • ГЗ.З. Здатність формувати спроможність у здобувачІв освіти до самооцінювання і взаємооцІнювання результатів навчання
  • Д1. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку

Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.

ВІДЕОРЕКЛАМА: 

Перейти за покликанням ">
Перейти за покликанням ">

ЗРАЗОК ПРОГРАМИ КУРСУ:

Перейти за покликанням

ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ:

Перейти за покликанням

слухач / слухачка курсу дізнається про особливості побудови та проведення онлайн-батлу; усвідомить важливість досягнення консенсусу в конфліктній ситуації між учасниками освітнього процесу; удосконалить уміння відстоювати власну життєву позицію в конструктивній формі; навчиться генерувати римований батл-текст, наводити аргументи й контраргументи, мислити позитивно; розвине навички створення відеороликів із допомогою різних онлайн-сервісів; оволодіє навичками ораторського мистецтва.

Структура онлайн-проєкту: онлайн-курс + батл + конкурс комічних 5-хвилинних відеороликів про особливості підготовки вчителів / викладачів / представників адміністрації / практичних психологів до освітнього батлу (у неробочий час).

Переможці конкурсу отримають особливий подарунок від “Школи успіху” - сертифікат на онлайн-курс (30 год) чи 6 вебінарів (по 5 год).

Більш детьально на сайті ОЦ “Школа успіху”: Перейти за покликанням

18 жовтня - 18 листопада 2021 р.

 Уміння відстоювати власну позицію, наводити аргументи та контраргументи у формі батлу, навички створення відеороликів.