Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Супервізія: андрагогічний підхід та практичні кейси для ефективної підтримки педагогів

Сприяти професійній стійкості, емоційній рівновазі та педагогічній ефективності вчителів шляхом надання якісних послуг супервізії. Навчити педагогів рефлексувати та аналізувати власну практику, знаходити ефективні рішення для складних професійних викликів (зокрема, пов’язаних із реформами НУШ, інклюзивним навчанням та психоемоційним навантаженням воєнного часу). Забезпечити відчуття підтримки та впевненості у професійній діяльності, що є необхідною умовою для якісного освітнього процесу та запобігання професійному вигоранню.

Супервізія: андрагогічний підхід та практичні кейси для ефективної підтримки педагогів

Developers / Program Developments:

Cєрік Ольга Вадимівна, вчитель біології вищої категорії, вчитель-методист, тренер НУШ при КВНЗ «ХАНО»

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Методист
  • Педагог професійного навчання
  • Практичний психолог
  • Психолог

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Прогностична компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі предметні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Д1. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
  • Д1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Після навчання:

  • автор надає відповіді на запитання
  • можлива підтримка тренера

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

  1. Вступ та мотивація: Чому супервізія стала необхідністю?
  2. Поняття «супервізія» та «супервізор»: філософія підтримки
  3. Супервізія в освіті: практика підтримки вчителя
  4. Андрагогічний підхід у супервізії
  5. Практичні кейси
  6. Ризики, виклики та етика супервізії
  7. Підбиття підсумків

Після участі у вебінарі слухачі зможуть:

  1. Пояснити сутність супервізії та її андрагогічний підхід (фокус на досвіді та самостійності дорослого) як ключовий засіб підтримки професійного розвитку педагогів.
  2. Оцінити педагогічні переваги супервізії та її методичні обмеження у контексті запобігання вигоранню, адаптації до НУШ та роботи в інклюзивному середовищі.
  3. Визначати конкретні виклики, проблеми та ситуації у власній професійній діяльності, щодо яких доцільно формувати запит на супервізію (методичні труднощі, емоційне навантаження, конфлікти).
  4. Використовувати алгоритм формування запиту та базові кроки для ініціювання та отримання послуг супервізії (звернення до адміністрації, пошук супервізора, робота з центрами професійного розвитку).
  5. Аналізувати реальні кейси супервізії та визначати фасилітаторські техніки, які були застосовані супервізором для стимулювання рефлексії та пошуку рішень.
  6. Дотримуватись етичних принципів та правил конфіденційності при обговоренні професійних труднощів та під час участі у супервізійних сесіях.
  7. Демонструвати навичку саморефлексії щодо власної педагогічної практики та визначати кроки подальшого професійного зростання за результатами отриманої супервізійної підтримки.

Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній.

Детальніше про захід: Перейти за покликанням

 

Подати заявку на участь: Перейти за покликанням

Програма виконується в асинхронному режимі

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу