ПОВІР: педагогічно-наставницька модель подолання освітніх втрат і розривів
Програма націлена на ознайомлення учасницького кола з метою та завданнями Всеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа “ПОВІР“»; опанування методами супроводу учнівства, що застосовуються в проєкті; розкриття особливостей педагогічно-наставницької моделі й розширення знань щодо застосування різних прийомів взаємодії з учнівством з урахуванням особливих потреб і особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації, отримання інформації про вплив результатів соціально-емоційного та етичного навчання на академічну успішність учнівства. Програма є закритою й до неї зараховуються педагогічні працівники і працівниці, які подавали заявку на участь у проєкті та пройшли попередню співбесіду.
Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Команда Всеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА "ПОВІР"»Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- Other: тьюторські компетенції для підтримки й супроводу учнівства; подолання освітніх втрат та скорочення освітніх розривів
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
List of professional competencies:
- Other: загальна середня освіта, подолання освітніх втрат і розривів
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2.2. Здатність формувати І розвивати в здобувачІв освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- А2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної взаємодії із здобувачами освіти в освітньому процесі
- Г1. Прогностична компетентність
Тематичний план програми підвищення кваліфікації
| Дні навчання | Зміст програми (тренерська когорта) | Зміст програми (когорта СЕН-педагогів) | Дата |
|---|---|---|---|
Опанування онлайн-курсу від Університету Еморі (самостійно). Покликання на курс
| |||
| 1 | Сесія 1 . ПОВІР: педагогічно-наставницька модель подолання освітніх втрат. Програма підготовки до діяльності на платформі. | 24.11.25 | |
| Сесія 2. Стандарти якості і механізми подолання освітніх втрат | |||
| 2 | Сесія 3. Вікові особливості як ключ до ефективної педагогічної взаємодії. | 01.12.25 | |
Сесія 4. СЕЕН як основа ефективної взаємодії в ПОВІР. Мистецтво комунікації: від активного слухання до структурованої зустрічі.
| |||
| 3 | Сесія 5. Інклюзія та інклюзивність: методичні поради для забезпечення рівних умов і можливостей. | 08.12.25 | |
Сесія 6. Ефективна комунікація як основа довіри і безпеки в освітньому середовищі. | |||
| 4 | Сесія 7. Мрії, що стають реальністю: створення умов, що рухають до результату. |
| |
Сесія 8. Створення партнерської взаємодії: педагогічний коучинг. | |||
| 5 | Узагальнення і систематизація опанованого матеріалу. Підсумкова робота і аналіз її результатів. | 22.12.25 | |
* Примітка. До навчання за програмою підвищення кваліфікації допускаються учасники й учасниці, які опанували курс та / або раніше навчалися соціально-емоційному та етичному навчанню (засвідчено відповідним документом про підвищення кваліфікації).
учасниці й учасники програми ознайомилися з метою та завданнями Всеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа “ПОВІР“»; опанували методи подолання освітніх втрат і розривів, що застосовуються в проєкті; зрозуміли і усвідомили особливості педагогічно-наставницької моделі; збагатили досвід різними прийомами взаємодії з учнівством з урахуванням особливих потреб і особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації, отримали інформацію й зрозуміли вплив результатів соціально-емоційного та етичного навчання на академічну успішність учнівства.
- Для учасницького кола за програмою підвищення кваліфікації створюється і діє канал комунікації , в якому організаторське і викладацьке коло публікують всі матеріали навчання та нагадування про його перебіг. Перейти за покликанням (стане активним для використання після підтвердження заявки на навчання).
- Перейти за покликанням (стане активним для використання після підтвердження заявки на навчання).
- Усі матеріали навчання і записи зустрічей доступні в учасницькому Перейти за покликанням .
- Підсумкова робота передбачає виконання тесту за змістом програми та розвʼязання практичних кейсів.
- Для отримання сертифіката достатньо вказати 75% правильних відповідей на тестові запитання та надати розгорнуту відповідь на запитання кейсів.
- Крайдата заповнення підсумкової форми: до 21:12 21.12.2025.
- Генерація сертифікатів про підвищення кваліфікації: до 24.12.2025.