Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ПОВІР: педагогічно-наставницька модель подолання освітніх втрат і розривів

Програма націлена на ознайомлення учасницького кола з метою та завданнями Всеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа “ПОВІР“»; опанування методами супроводу учнівства, що застосовуються в проєкті; розкриття особливостей педагогічно-наставницької моделі й розширення знань щодо застосування різних прийомів взаємодії з учнівством з урахуванням особливих потреб і особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації, отримання інформації про вплив результатів соціально-емоційного та етичного навчання на академічну успішність учнівства. Програма є закритою й до неї зараховуються педагогічні працівники і працівниці, які подавали заявку на участь у проєкті та пройшли попередню співбесіду.

ПОВІР: педагогічно-наставницька модель подолання освітніх втрат і розривів

Developers / Program Developments:

Команда Всеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА "ПОВІР"»

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • Other: тьюторські компетенції для підтримки й супроводу учнівства; подолання освітніх втрат та скорочення освітніх розривів

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

List of professional competencies:

  • Other: загальна середня освіта, подолання освітніх втрат і розривів

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2.2. Здатність формувати І розвивати в здобувачІв освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • А2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної взаємодії із здобувачами освіти в освітньому процесі
  • Г1. Прогностична компетентність

Тематичний план програми підвищення кваліфікації

 

Дні навчання

Зміст програми 

(тренерська когорта)

Зміст програми 
(когорта СЕН-педагогів)
Дата
 

Опанування онлайн-курсу від Університету Еморі (самостійно). 

Покликання на курс 

Перейти за покликанням


 

 
1

Сесія 1 . ПОВІР: педагогічно-наставницька модель подолання 

освітніх втрат. Програма підготовки до діяльності на платформі. 

24.11.25
Сесія 2. Стандарти якості і механізми подолання освітніх втрат
2

Сесія 3. Вікові особливості як ключ до ефективної педагогічної 

взаємодії

01.12.25

Сесія 4. СЕЕН як основа ефективної взаємодії в ПОВІР. 

Мистецтво комунікації: від активного слухання 

до структурованої зустрічі. 

 

3

Сесія 5. Інклюзія та інклюзивність: методичні поради 

для забезпечення рівних умов і можливостей.

08.12.25

Сесія 6. Ефективна комунікація як основа довіри і безпеки 

в освітньому середовищі.
 

4

​​Сесія 7. Мрії, що стають реальністю: створення умов, 

що рухають до результату.

 


15.12.25
 


 

Сесія 8. Створення партнерської взаємодії: 

педагогічний коучинг.

5

Узагальнення і систематизація опанованого матеріалу. 

Підсумкова робота і аналіз її результатів. 

22.12.25

 

* Примітка. До навчання за програмою підвищення кваліфікації допускаються учасники й учасниці, які опанували курс та / або раніше навчалися соціально-емоційному та етичному навчанню (засвідчено відповідним документом про підвищення кваліфікації).

учасниці й учасники програми ознайомилися з метою та завданнями Всеукраїнського державно-громадського проєкту «Освітня платформа “ПОВІР“»; опанували методи  подолання освітніх втрат і розривів, що застосовуються в проєкті; зрозуміли і усвідомили особливості педагогічно-наставницької моделі; збагатили досвід різними прийомами взаємодії з учнівством з урахуванням особливих потреб і особистих інтересів кожної дитини для підтримки їхньої мотивації, отримали інформацію й зрозуміли вплив результатів соціально-емоційного та етичного навчання на академічну успішність учнівства.


 

  • Для учасницького кола за програмою підвищення кваліфікації створюється і діє канал комунікації , в якому організаторське і викладацьке коло публікують всі матеріали навчання та нагадування про його перебіг. Перейти за покликанням (стане активним для використання після підтвердження заявки на навчання).
  • Перейти за покликанням (стане активним для використання після підтвердження заявки на навчання).
  • Усі матеріали навчання і записи зустрічей доступні в учасницькому Перейти за покликанням .
  • Підсумкова робота передбачає виконання тесту за змістом програми та розвʼязання практичних кейсів.
  • Для отримання сертифіката достатньо вказати 75% правильних відповідей на тестові запитання та надати розгорнуту відповідь на запитання кейсів.
  • Крайдата заповнення підсумкової форми: до 21:12 21.12.2025.
  • Генерація сертифікатів про підвищення кваліфікації: до 24.12.2025.