Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Створення мультимедійних навчальних матеріалів за допомогою нейромереж

Ознайомити педагогів з ключовими аспектами створення мультимедійних навчальних матеріалів за допомогою нейромереж.

Створення мультимедійних навчальних матеріалів за допомогою нейромереж

Developers / Program Developments:

Скрипка Ганна Володимирівна, завідувач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»; кандидат педагогічних наук, сертифікований тренер програми Intel®«1 учень – 1 комп’ютер», Intel®«Навчання для майбутнього» (2006-2016 рр.), тренер-методист цих програм в Україні, Республіці Молдова, Узбекистані; автор тренінгів та дистанційних курсів, сертифікований експерт дистанційних курсів. Автор понад 50 друкованих наукових праць.

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Заступник директора
  • Керівник
  • Методист
  • Усі

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі предметні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
  • А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
  • АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Після навчання:

  • автор надає відповіді на запитання

Тематичний план

  1. Поняття нейромереж та їх видів.
  2. Ознайомлення з популярними нейромережами для роботи з мультимедійним освітнім контентом.
  3. Ознайомлення з правилами формулювання промтів (запитів) для нейромереж.
  4. Ознайомлення з етичними аспектами використання нейромереж для роботи з мультимедійним освітнім контентом.

Програмні результати навчання:

Знання:

  • Теоретичні – про нейромережі та їхні можливості для сучасного педагога.
  • Практичні – про існуючі онлайнові платформи, що базуються на ШІ, які дозволяють вчителю та викладачу розробляти мультимедійні навчальні матеріали.

Уміння (навички):

  1. Обирати платформу для створення мультимедійного освітнього контенту (ілюстрацій, діаграм, презентацій тощо) з використанням нейромереж.
  2. Формулювати промпти (запити для ШІ) відповідно до освітніх потреб.
  3. Використовувати різні платформи для створення мультимедійного освітнього контенту з використанням нейромереж.

Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній.

Детальніше про курс: Перейти за покликанням

Інтерактивна презентація

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу