Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Стрес. Вигорання. Профілактика емоційного вигорання

Підвищення стресостійкості учасників шляхом надання знань про стрес, його типи, стадії, вплив стресу на людину; формування здатності усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції; посилення власного психоемоційного ресурсу

Стрес. Вигорання. Профілактика емоційного вигорання

Developers / Program Developments:

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Роменської міської ради Сумської області, Моніка Заглада, психолог ЦПРПП РМР

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • Other: психологічна компетентість

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Other: педагогічні працівники закладів загальної середньої та дошкільної освіти Роменського району Сумської області

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: (володіння техніками підтримки учасників освітнього процесу в умовах надзвичайної ситуації; використання способів збереження психічного здоров’я, запобігання емоційному вигоранню

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття почуття, емоції, потреби та емоційні стани інших учасників освітнього процесу, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно й безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу

І. Відкриття тренінгу. Презентація учасників.

  1. Знайомство учасників. 
  2. Визначення очікувань та побоювань.
  3. Прийняття правил роботи в групі.

ІІ. «Стрес. Стадії стресу. Типи стресу»

  1. Мозковий штурм «Стрес – це …».
  2. Інформаційне повідомлення «Стрес. Стадії стресу. Форми стресу».
  3. Перегляд і обговорення відеоролика «Стрес – це».
  4. Робота в малих групах «Як стрес впливає на людину?».
  5. Руханка «Африканські танці».

ІІІ. «Вигорання. Профілактика емоційного вигорання».

  1. Мозковий штурм «Вигорання  -  це..».
  2. Інформаційне повідомлення «Вигорання. Емоційне вигорання», «Основні симптоми емоційного вигорання», «Фактори, що спричиняють стан емоційного вигорання».
  3. Робота в п’ятірках «Способи попередження емоційного вигорання».

ІV. Практична частина. Вправа «План турботи про себе».

V. Блок самоконтролю. Підсумковий тест.

Розуміння природи стресу та його впливу на фізичне та психічне здоров’я людини.

Опанування ефективних технік подолання стресу.

Формування мотивації до самовдосконалення та розвитку навичок саморегуляції.

Розвиток стресостійкості/життєстійкості.

Підвищення рівня психологічної грамотності.