Віртуальний освітній спікер – можливості застосування в освітньому процесі
Сприяти розвитку цифрової та креативної компетентності педагогів шляхом ознайомлення з можливостями та практичними способами використання віртуального освітнього спікера у навчальному процесі. Навчити інтегрувати цей інструмент у власні уроки чи заняття для підвищення ефективності, залученості учнів та якості дистанційного й змішаного навчання.
Subject of advanced training:
ТОВ «АКАДЕМІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ»Developers / Program Developments:
Бурдун Олена Вікторівна, методист вищої категорії Інституту модернізації змісту освіти, директор ГО «Академія інноваційного розвитку освіти»Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Методист
- Усі
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Культурна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Проєктувальна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Усі предметні галузі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Здатність до навчання впродовж життя
- Д1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег
- Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності
Після навчання:
- автор надає відповіді на запитання
Освітні завдання програми:
- Ознайомити учасників із поняттям віртуальний освітній спікер та його місцем у сучасній системі освіти.
- Показати переваги та можливості використання віртуального спікера в освіті.
- Продемонструвати реальні приклади інтеграції цього інструменту в різні предмети та формати занять.
- Розглянути технічні та методичні аспекти впровадження: вибір платформи, сценарій уроку, залучення учнів.
- Обговорити ризики та етичні питання, пов’язані з використанням штучного інтелекту в освіті.
- Надати учасникам базові навички для створення та використання віртуального спікера у власній педагогічній практиці.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Вступ та мотивація
- Поняття “віртуальний освітній спікер”
- Можливості використання в освіті
- Інтеграція віртуального спікера в освітній процес
- Практична демонстрація
- Ризики, виклики та етика використання ШІ в освіті
- Поради для впровадження
- Підбиття підсумків
Програмні результати навчання:
Після участі у вебінарі слухачі зможуть:
- Пояснити поняття “віртуальний освітній спікер” та його роль у сучасному навчальному процесі.
- Оцінити переваги та можливі обмеження використання віртуального спікера в освіті.
- Визначати ситуації та теми уроків, у яких доцільно застосовувати віртуального спікера.
- Використовувати базові інструменти для створення або налаштування віртуального спікера.
- Розробляти міні-сценарій уроку чи заняття з інтеграцією віртуального спікера.
- Дотримуватись принципів безпеки, академічної доброчесності та етики при роботі зі штучним інтелектом.
Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній.
Детальніше про захід: Перейти за покликанням
Програма виконується в асинхронному режимі
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу