Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Створення методичного кейсу до уроку з використанням ШІ

Мета програми: ознайомити педагогів з ключовими аспектами створення методичного кейсу до уроку з використанням ШІ.

Створення методичного кейсу до уроку з використанням ШІ

Developers / Program Developments:

Скрипка Ганна Володимирівна, завідувач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»; кандидат педагогічних наук, сертифікований тренер програми Intel®«1 учень – 1 комп’ютер», Intel®«Навчання для майбутнього» (2006-2016 рр.), тренер-методист цих програм в Україні, Республіці Молдова, Узбекистані; автор тренінгів та дистанційних курсів, сертифікований експерт дистанційних курсів. Автор понад 50 друкованих наукових праць.

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Заступник директора
  • Керівник
  • Методист
  • Усі

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі предметні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
  • А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
  • АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Після навчання:

  • автор надає відповіді на запитання

Тематичний план

  1. Поняття штучного інтелекту, принципи його роботи, можливості та переваги ШІ для сучасного педагога.
  2. Поняття, структура та приклади використання методичних кейсів до занять.
  3. Ознайомлення з онлайновими платформами, що базуються на ШІ, які дозволяють вчителю розробляти методичні кейси для занять.
  4. Ознайомлення з правилами формулювання промтів (запитів) для ШІ.
  5. Ознайомлення з прикладом та алгоритмом розробки методичних кейсів для занять з використанням ШІ.

Освітні завдання програми:

  • ознайомити з основними поняттями та принципами роботи штучного інтелекту;
  • ознайомити з прикладами інтеграції ШІ в освітній процес;
  • ознайомити з поняттям, структурою та прикладами використання методичних кейсів до занять;
  • розглянути різноманітні інструменти ШІ, які можуть бути використані для створення навчальних матеріалів;
  • ознайомитися з прикладом комплексного використання ШІ для створення методичного кейсу до заняття.

Цільова група: методисти, науковці, психологи, тьютори, вихователі, вчителі, управлінці, керівники гуртків. Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.

 Програмні результати навчання:

Знання:

  • Теоретичні – про ШІ та принципи його роботи, можливості та переваги ШІ для сучасного педагога, а також про методичні кейси до занять.
  • Практичні – про існуючі онлайнові платформи, що базуються на ШІ, які дозволяють вчителю розробляти методичні кейси для занять.

Уміння (навички):

  1. Обирати та використовувати відповідні інструменти ШІ для створення навчальних матеріалів.
  2. Формулювати промпти (запити для ШІ) відповідно до освітніх потреб здобувачів освіти.
  3. Розробляти методичні кейси для занять з використанням ШІ.

Ознайомлення з презентацією та всіма гіперпокликаннями в ній.

Детальніше про курс: Перейти за покликанням

Інтерактивна презентація

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу