Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Креативні освітні історії: від казки до науки

Надати педагогам інструменти та практичні навички створення креативних освітніх історій із використанням штучного інтелекту, які допоможуть урізноманітнити уроки, розвивати критичне мислення учнів та підвищувати їхню зацікавленість у навчанні.

Developers / Program Developments:

Бурдун Олена Вікторівна, педагог, автор тренінгів, тренер, член громадської організації

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Заступник директора
  • Керівник
  • Методист
  • Усі

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі предметні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
  • А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси
  • АЗ.З. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Після опрацювання інтерактивних лекцій пропонується виконання тестів за матеріалом. 85% правильних відповідей гарантують отримання сертифікату.

  1. Штучний інтелект у світі освіти — можливості та виклики
  2. КазкаFan: як створювати сучасні казки разом із ШІ
  3. Storybook: народження освітньої історії від ідеї до візуалізації
  4. Мовні моделі як історичні постаті: діалоги, що оживляють минуле
  5. Альтернативна історія: як поєднати факти й уяву в навчанні
  6. Як працювати з результатами ШІ: помилки, виправлення та творчість
  7. Висновки та натхнення: креативні історії на ваших уроках

Після участі у вебінарі слухачі зможуть:

  1. Розуміти потенціал ШІ в освіті – знати, як штучний інтелект може допомогти вчителю у створенні навчальних матеріалів і креативних завдань.
  2. Створювати навчальні казки та історії за допомогою цифрових інструментів (наприклад, КазкаFan, Storybook) та інтегрувати їх у свої уроки.
  3. Використовувати мовні моделі для моделювання діалогів з історичними особистостями та побудови альтернативних історичних сценаріїв.
  4. Проєктувати креативні освітні завдання, що розвивають у школярів критичне та творче мислення, уяву й уміння ставити запитання.
  5. Поєднувати традиційні методи та цифрові інструменти для підвищення мотивації учнів і залучення їх до активної взаємодії.
  6. Формувати власний набір методичних ідей, готових до використання у навчальному процесі.
  7. Критично оцінювати результати роботи ШІ, вміти виправляти неточності та перетворювати штучно згенероване в цінний освітній матеріал.

Детальніше про курс: Перейти за покликанням

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу