Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Розширення можливостей професійно-технічної освіти та навчання: системний підхід через навчання цифровим компетентностям та розробку навчальної програми з освітніх технологій.

Підвищення кваліфікації викладачів закладів професійно-технічної освіти шляхом проведення тренінгів з цифрових компетентностей, вебінарів, супервізійних зустрічей, включаючи цифрові компетентності з конкретних дисциплін, для викладачів, майстрів виробничого навчання та представників керівництва, які працюють у ЗПТО України.

Developers / Program Developments:

Впроваджується Mondo за фінансової підтримки Європейського Союзу, Німеччини, Польщі та Естонії в межах Мультидонорської ініціативи Skills4Recovery, яка реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH GIZ Ukraine та Solidarity Fund PL (SFPL).

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • очна, дистанційна

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Викладач
  • Вчитель
  • Директор
  • Завідувач
  • Заступник директора
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника
  • Інструктор
  • Керівник
  • Керівник виробничої (навчальної) практики
  • Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
  • Керівник гуртка
  • Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
  • Майстер виробничого навчання
  • Педагог професійного навчання
  • Психолог
  • Соціальний педагог
  • Старший керівник
  • Старший майстер
  • Усі

List of common competencies:

  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
  • Професійні компетентності галузевого спрямування
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Інформатика
  • Професійна (професійно-технічна) освіта
  • Технології

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.1. Здатність орієнтуватися в Інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності
  • Д1.З. Здатність до інноваційної діяльності

Тестування, індивідуальні консультації, супервізійна підтримка. 

На вебінарі ми поговоримо про використання чат-ботів зі штучним інтелектом та розглянемо набір інструментів на основі ШІ, розроблений спеціально для викладачів. Ці інструменти допоможуть вам легко створювати та організовуватиякісний навчальний контент, використовуючи можливості штучного інтелекту.

Після вебінару учасники та учасниці зможуть:

  • Генерувати ідеї для занять, лекцій, курсів за допомогою ШІ.
  • Створювати структуровані навчальні матеріали (конспекти, слайди, описи завдань, вікторини, інтерактивні форми, практичні роботи).
  • Розробляти індивідуальні навчальні траєкторії для студентів.
  • Організовувати матеріали для зручного доступу та подальшого використання.
  • Створювати чат-ботів для оцінювання та вдосконалення навчального матеріалу.

КВЕД 

85.32 Професійно-технічна освіта

85.41 Фахова передвища освіта

85.42 Вища освіта

26 серпня (прямий ефір) - 1 лютого 2026 року (перегляд запису).

Тестування.

31 серпня видача сертифікатів, учасникам які долучилися до прямого ефіру. 

Інші учасники отримають сертифікати відповідно до плану програми. 

Участь в очних тренінгах відібраних закладів професійно-технічної освіти та ЦПТО ДСЗ. Розробка навчальних програм. Візит до Естонії. Співпраця з Тартуським університетом.