Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Мова, що оживає: творчі методики викладання англійської у початковій школі

Сприяти розвитку професійної майстерності вчительок та вчителів початкової школи у сфері викладання англійської мови шляхом ознайомлення з сучасними методиками, інтерактивними підходами та цифровими інструментами. Забезпечити формування навичок створення цікавих, змістовних і практикоорієнтованих уроків, які відповідають принципам НУШ та розвивають у дітей мовленнєві, комунікативні й соціальні компетентності.

Мова, що оживає: творчі методики викладання англійської у початковій школі

Developers / Program Developments:

Світлана Мальована

Main train directions:

  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Здатність спілкуватися іноземними мовами

List of professional competencies:

  • Іноземна мова (англійська)

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність

Модуль 1. Англійська у НУШ: нова філософія навчання (4 год)

Роль англійської у формуванні ключових компетентностей учнів.

Компетентнісний і діяльнісний підходи.

Як зацікавити дитину з першого уроку.

Модуль 2. Ігрові та творчі методи у викладанні (6 год)

Гейміфікація та квестові завдання.

Рольові ігри, театралізація, сторітелінг.

Пісні, руханки, інтерактивні вправи.

Модуль 3. Цифрові інструменти для вчителя англійської (6 год)

Kahoot, Quizizz, Wordwall та інші платформи.

Робота з мультимедійними ресурсами.

Створення власних інтерактивних матеріалів.

Модуль 4. Інтегровані уроки: англійська + … (6 год)

Технологія CLIL.

Інтеграція англійської з природознавством, математикою, мистецтвом.

Проєктні завдання та дослідження.

Модуль 5. Оцінювання без стресу (5 год)

Формувальне оцінювання у початковій школі.

Інструменти для підтримувального фідбеку.

Рубрики та чек-листи для оцінювання англійської мови.

Модуль 6. Інклюзивні підходи у викладанні англійської (1 год)

Адаптація матеріалів для дітей з ООП.

Практичні приклади інклюзивних завдань.

Модуль 7. Психологічний аспект навчання англійської (1 год)

Подолання бар’єру страху говоріння.

Психологічна підтримка учнів на уроці.

Модуль 8. Підсумкова робота (1 год)

Презентація власного «живого уроку» англійської мови.

Рефлексія та самооцінювання.

Після завершення програми учасниці та учасники зможуть:

Розуміти сучасні підходи до викладання англійської мови у початковій школі в умовах НУШ та застосовувати їх у практиці.

Використовувати ігрові та творчі методики (гейміфікація, сторітелінг, рольові ігри, квести) для формування мотивації учнів.

Інтегрувати цифрові інструменти (Kahoot, Quizizz, Wordwall та ін.) у навчальний процес для підвищення залученості дітей.

Організовувати інтегровані уроки за технологією CLIL, поєднуючи англійську з іншими навчальними предметами.

Застосовувати формувальне оцінювання та надавати підтримувальний зворотний зв’язок учням початкової школи.

Розробляти адаптовані завдання для учнів з особливими освітніми потребами, використовуючи принципи інклюзії.

Застосовувати психологічні прийоми для зниження тривожності та формування впевненості дітей у спілкуванні англійською.

Створювати та презентувати власний «живий урок» англійської мови, що відповідає вимогам НУШ і враховує індивідуальні особливості учнів.