Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

«Інноваційні підходи в освіті: інструменти й прийоми для сучасного викладання»

підвищення кваліфікації педагогічних працівників – учасників ІV Всеукраїнського освітнього форуму «Натхнення в Карпатах», сприяння подоланню емоційного вигорання педагогів, їхньому професійному зростанню, поширення сучасних методик розвитку і перспективних форм роботи педагогів, впровадження новітніх технологій в практику освітян, демонстрація авторських напрацювань та обмін досвідом між педагогами закладів вищої, перед вищої, загальної середньої та позашкільної освіти.

«Інноваційні підходи в освіті: інструменти й прийоми для сучасного викладання»

Developers / Program Developments:

ІV Всеукраїнський освітній форум «Натхнення в Карпатах» за темою підвищення кваліфікації «Інноваційні підходи в освіті: інструменти й прийоми для сучасного викладання».

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • очна, дистанційна

Qualification types:

  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Заступник директора
  • Керівник гуртка
  • Методист
  • Педагог-організатор
  • Практичний психолог
  • Соціальний педагог
  • Старший викладач

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Екологічна компетентність
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Здатність спілкуватися іноземними мовами
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Соціально-емоційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта
  • Астрономія
  • Біологія
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Зарубіжна література
  • Іноземна мова (англійська)
  • Історія України
  • Позашкільна освіта
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фізика
  • Хімія

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.1. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою
  • А1.2. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання з урахуванням особливостей мовного середовища в закладі освіти мовою відповідного корінного народу або національної меншини України
  • А1.3. Здатність забезпечувати навчання здобувачів освіти Іноземної мови та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
  • А1.4. Здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  1. Надання психологічної,  соціально-педагогічної, менторської  та методичної  підтримки  педагогам.
  2. Надання педагогам дієвих  інструментів для подолання та профілактики емоційного вигорання.
  3. Сприяння вдосконалення навичок з практичного використання інструментів психологічної  самодопомоги.
  4. Ознайомлення педагогів із основними професійними інструментами вчителя ХХІ століття та особливостями освіти  в умовах воєнного та повоєнного часу.
  5. Надання методичної підтримки в підвищенні професійної кваліфікації педагогів для  ефективного продовження реформи Нова українська школа у 2025-2026 навчальному році.
  6.  Практичне опрацювання сучасних освітніх методик та технологій.
  7. Сприяння професійно - педагогічному  вдосконаленню вчителів та підвищенню рівня їх  обізнаності в темі сучасних освітніх трендів.
  8. Надання методичної  підтримки талановитим та ініціативним вчителям, які прагнуть підвищити власну професійну майстерність, популяризувати свої педагогічні здобутки та навчитись розробляти захоплюючі уроки, проєкти та виховні  заходи відповідно до вимог часу.
  9. Сприяти поширенню педагогічних здобутків учителів у створенні системи сучасної української школи та обміну практичним досвідом.
  10. Сприяти формуванню інформаційної компетентності вчителів.
  11. Сприяти поширенню інформаційних матеріалів для організації сучасних  уроків, виховних заходів, проєктів.
  12. Формувати спільноту творчих людей,  які прагнуть   саморозвитку та  самовдосконалення, сприяти розвитку освіти впродовж життя, підвищенню кваліфікації та професійного рівня педагогічних працівників. 

 

  • підвищення рівня  підготовки педагогів щодо питань практичного застосування  сучасних освітніх методик та технологій, які сприятимуть зростанню ефективності освітнього процесу в умовах воєнного часу;
  • вміння застосовувати в освітньому процесі інноваційні  методи навчання, які  сприятимуть  розвитку особистості, стійкому інтересу до навчання та засвоєння нових знань;
  • вміння організовувати оптимальні  умови для всебічного розвитку  всіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу;
  • використання матеріалів учасників форуму «Інноваційні підходи в освіті: інструменти й прийоми для сучасного викладання», що  сприятиме поширенню педагогічних здобутків учителів, обміну практичним досвідом організації сучасних  уроків, виховних заходів, проєктів.