Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Ресурсна фортеця: семінр-практикум

надання допомоги шкільній адміністрації, вчителям, батьківству, дітям, підліткам в опануванні методів саморегуляції та нейророзвитку, обранні ефективного інструментарію, зменшенні часозатратності, розробленні та напрацюванні алгоритму введення вправ у навчальний процес, а також розвиток загальних і фахових компетентностей, необхідних для ефективної діяльності в освітній та інших галузях, мотивація до обміну досвідом між учительством, батьківством, дітьми, допомога в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку.

Ресурсна фортеця: семінр-практикум

Subject of advanced training:

ФОП Сищук Галина Юріївна

Developers / Program Developments:

Проєкт Hibuki Therapy, Сищук Галина Юріївна, Дафна Шарон-Максімов

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Практичний психолог
  • Психолог

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта
  • Основи здоров’я
  • Початкова школа

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття почуття, емоції, потреби та емоційні стани інших учасників освітнього процесу, керувати власними емоційними станами
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувана освіти з урахуванням вікових та інших індивідуальних особливостей

Під час навчання учасники й учасниці опанують і систематизують теоретичні знання, опрацюють різні форми і методи регуляції функціонування вегетативної нервової системи у розрізі його впливу на результати навчальної діяльності учнів, оберуть зручні для себе інструменти, навчаться зменшувати часозатратність процесу, навчаться ефективно вводити вправи нейропедагогічні вправи та вправи на саморегуляцію  у навчальний процес вже з першого класу (підготовчої групи), дізнаються про їх  можливості використання у всіх сферах навчально-виховного процесу.

Навчання структурно складатиметься із теоретичних оглядових занять з реальними кейсами про психолого-педагогічну взаємодію учителя (вихователя) з учнями та практичних занять з обговоренням та аналізом результативності виконаних завдань.

учасники й учасниці після проходження практикуму опанують ефективні інструменти, позбудуться страху перед новою методологією та матимуть алгоритм по ефективному введенню формувального оцінювання у навчальний процес.