ТОКСИЧНА ПРОДУКТИВНІСТЬ
МЕТА : збагачення знань педагогів про сучасні підходи до організації продуктивної діяльності педагога та попередження професійного вигоряння; формування професійних компетентностей педагогів відповідно до Професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти.

Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
КУ "ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- Other: Флешкурс
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
- Початкова школа
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Постійний доступ до навчальних матеріалів та спілкування з тьютором
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту курсу вам необхідно виконати програму:
1. Переглянути підготвлене тематичне навчальне відео (1 год.)
2. Опрацювати методичний кейс (2 год.)
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу (1 год.)
4. Виконати практичну роботу (2 год.)
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- знання:
- значення поняття «токсична продуктивність»;
- ознаки токсичної продуктивності;
- наслідки токсичної продуктивності;
- шляхи подолання токсичної продуктивності;
- уміння:
- підтримувати особисте фізичне та психоемоційне здоров’я під час професійної діяльності;
- правильно розставляти пріоритети та встановлювати межі в професійному та в особистому житті.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.