Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

АКАДЕМІЧНА СВОБОДА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ

МЕТА: ознайомлення з теоретичним і практичним аспектами реалізації академічної свободи педагогічних працівників. Розвиток професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів з питань організації системи заходів, спрямованих на реалізацію вимог законодавства у сфері забезпечення академічної свободи вчителя.

АКАДЕМІЧНА СВОБОДА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Developers / Program Developments:

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • Other: Флешкурс

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Основи андрагогіки
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Соціально-емоційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі освітні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Постійний доступ до навчальних матеріалів 

 

Шановні колеги! 

Для успішного опанування змісту  заняття вам необхідно:

1.Ознайомитись із навчальним матеріалом до заняття 

2. Переглянути відеоурок  заняття 

3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу 

4.Виконати практичну роботу 

5.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання 

Режим доступу: до курсу:

Перейти за покликанням  

 

ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

·         знання:

-теоретичних і нормативних основ реалізації академічної свободи педагогічних працівників у закладі освіти;

-алгоритму реалізації академічної свободи як професійної творчості вчителя;

·         уміння:

-забезпечувати власні професійні потреби шляхом реалізації можливостей, гарантованих академічною свободою педагогічних працівників.

Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу