Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Розвиток професійної ідентичності вчителя як відповідь на суспільні трансформації. Усеспільнотний після-ЕдКемп

Підтримка розвитку професійної ідентичності вчительства як відповіді на сучасні суспільні трансформації. Програма передбачає занурення в теми інклюзивності, травмо-інформованості, національної свідомості та формування особистого бренду педагога, сприяючи професійному зростанню, кращому розумінню себе й ефективнішій взаємодії з учнями та спільнотою.

Розвиток професійної ідентичності вчителя як відповідь на суспільні трансформації. Усеспільнотний після-ЕдКемп

Subject of advanced training:

EdCamp-in-a-box

Developers / Program Developments:

ГО «ЕдКемп Україна», Навчально-науковий інститут «Академія вчительства», Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Фінансова грамотність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Емоційно-етична, управлінська, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальні фахові компетентності.

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  1. Професійна ідентичність вчителя в кризових умовах: як рухатися далі (Лілія Гриневич)
  2. Педагогічна ідентичність у світі рівних можливостей: як упроваджувати недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті (Ганна Єфімцева)
  3. Національна свідомість вчителя як складова його професійної ідентичності (Григорій Рій)
  4. Формування ідентичності травма-інформованого вчителя у відповідь на виклики сьогодення  (Тетяна Головатенко)
  5. Особистий бренд педагога як інструмент комунікації та лідерства в освіті (Тетяна Даценко).

Учасниці/-ки отримають поглиблять розуміння власної професійної ідентичності як ресурсу розвитку та відповідей на сучасні виклики в освіті; отримають теоретичні знання та практичні інструменти щодо впровадження інклюзивного, недискримінаційного та травмо-інформованого підходів у щоденній педагогічній діяльності; посилять національну свідомість як складову своєї професійної ролі; опанують основи створення й розвитку особистого бренду педагога для посилення впливу, комунікації та лідерства в освітній спільноті; розвинуть навички рефлексії, самопізнання, ефективної комунікації та співпраці.

За результатами проходження програми підвищення кваліфікації ГО «ЕдКемп Україна» видає сертифікат про підвищення кваліфікації.

Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової рефлексивної форми упродовж 10 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ після завершення програми. Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей. Покликання на сертифікаційну форму учасницьке коло отримає в останній день реалізації програми.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.

26.06 (15.00) - Професійна ідентичність вчителя в кризових умовах: як рухатися далі (Лілія Гриневич)

27.06 (15.00) - Національна свідомість вчителя як складова його професійної ідентичності (Григорій Рій)

27.06 (17.00) - Особистий бренд педагога як інструмент комунікації та лідерства в освіті (Тетяна Даценко)

30.06 (15.00) - Педагогічна ідентичність у світі рівних можливостей: як упроваджувати недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті (Ганна Єфімцева)

30.06 (17.00) - Формування ідентичності травма-інформованого вчителя у відповідь на виклики сьогодення  (Тетяна Головатенко)

 

Кожна сесія триватиме 1,5 години і розпочинатиметься о 15:00 у програмі для організації відеоконференцій Zoom за єдиним покликанням на всі навчальні дні Перейти за покликанням