ЦІЛІСНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНА УМОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ ДИТИНИ
Ознайомити педагогів з теоретичними та практичними аспектами організації освітньої діяльності дошкільників та молодших школярів в процесі формування соціальної успішності дитини.

Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
КУ "ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- Other: Флешкурс
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
- Початкова школа
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту здобувачів освіти, у якій поважають і враховують права кожного
- Б2.2. Здатність конструктивно й безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної взаємодії із здобувачами освіти в освітньому процесі
- В1.1. Здатність створювати умови, які забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В2.4. Здатність підтримувати особисте фізичне та психоемоційне здоров’я під час професійної діяльності
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти
- Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти
- Д1. Здатність до навчання впродовж життя
Постійний доступ до навчальних матеріалів та спілкування з тьютором
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту курсу вам необхідно виконати програму:
1. Переглянути підготвлене тематичне навчальне відео (1 год.)
2. Опрацювати методичний кейс (1 год.)
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу (1 год.)
4. Виконати практичну роботу (2 год.)
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
В результаті навчання ви отримаєте
знання:
- алгоритму організації цілісного освітнього процесу як визначальної умови формування соціальної успішності дитини
- теоретичних і нормативних основ з питання формування соціальної успішності дитини
уміння:
- створювати умови для успішної соціалізації та розвитку соціальних навичок дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
- організовувати цілісний освітній процес, спрямований на формування соціально успішності дошкільників та молодших школярів
- стимулювати внутрішню мотивацію кожного учасника освітнього процесу на досягнення успіху в особистісному розвитку
- налагоджувати активну партнерську взаємодію та продуктивну співпрацю учасників щодо розвитку толерантності у соціальній комунікації, соціальних навичок взаємодії і співпраці в різних видах діяльності.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.